Różne metody walki na nowym gameplayu z Bound By Flame
Gameplay pochodzi z wersji na PS4, więc możemy zobaczyć, jak gra wygląda na next-genowej konsoli.
05.04.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:41
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Bound By Flame to jedna z pierwszych gier RPG, które ukażą się nie tylko na PS3 i X360, ale również na next-genach. Na poniższym filmiku twócy zaprezentowali system walki, którego najważniejszą cechą jest możliwość dynamicznej zmiany obecnej klasy postaci. Pozwoli to nam na dostosowywanie techniki zadawania ciosów do określonego rodzaju przeciwnika. Brzmi całkiem ciekawie, chociaż tego akurat na gameplayu nie pokazano. Możemy za to podejrzeć, jak w praktyce wygląda walka różną bronią białą (młot, topór, sztylety):
Bound By Flame zadebiutuje 9 maja na PC, PS4, XOne, PS3 i X360.
Źródło: [CVG]
Radosław Suduł