Rozgrywka w Hybrid zyskała na szybkości

Autorzy Scribblenauts zamierzali zaatakować Xbox Live Arcade swoim pomysłem na taktyczną strzelaninę jeszcze w zeszłym roku. Szczerze mówiąc, cieszyłem się z przełożenia premiery na 2012 rok, bo fragmenty rozgrywki nie porywały. Czy coś się w tym względzie zmieniło?

Rozgrywka w Hybrid zyskała na szybkości
marcindmjqtx

01.02.2012 | aktual.: 21.01.2016 17:09

Wcześniej Hybrid brakowało tempa, przez co gra przypominała dynamiką szachy. Teraz... nie wiem, czy autorzy nie przegięli znowu w drugą stronę, bo zorientowanie się w tym wszystkim nie jest łatwe. Sufit, podłoga, ściana - te pojęcia nie znaczą bowiem w Hybrid absolutnie nic. O tym czy ten oryginalny pomysł na zabawę się sprawdzi przekonamy się latem. Może być ciekawie, ale wcale nie musi.

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360wideo
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.