Rozdano tegoroczne nagrody D.I.C.E.

Zgadnijcie, co zostało grą roku.

Rozdano tegoroczne nagrody D.I.C.E.

23.02.2018 19:09

Amerykańska Akademia Interaktywnej Sztuki i Nauki (AIAS) po raz 21. rozdała nagrody dla najlepszych gier minionego roku. Rozdawane w ramach corocznego Szczytu D.I.C.E. (Design, Innovate, Communicate, Entertain) wyróżnienia przyznano w 24. kategoriach.

Najwięcej nagród zdobyła, co chyba nikogo nie dziwi, gra The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Poza mianem gry roku otrzymała ona trzy inne wyróżnienia - za reżyserię, projekt i najlepszą grę przygodową. Drugi był Cuphead, który zwyciężył w trzech kategoriach (muzyka, grafika, animacja) .

Obraz

Wśród wyróżnionych dwiema nagrodami znalazły się Horizon: Zero Dawn (za stronę techniczną i fabułę) i PUBG (gra online i gra akcji).

Po raz kolejny przyznano również nagrodę za całokształt kariery, którą otrzymał Genyo Takeda. Ten długoletni pracownik Nintendo został uhonorowany za swój wkład w kształtowanie rynku konsol przez prace nad systemami takimi jak Nintendo 64, GameCube czy Wii.

Jeżeli jesteście ciekawi nominowanych i laureatów we wszystkich kategoriach, w tym zdobywcy prestiżowej Nagrody Sprite, to ich pełną listę znajdziecie na oficjalnej stronie nagród.

Dominik Gąska

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.