Rozchodniaczek z całkiem popularnym Grzechem Pierworodnym i 100 mln dol. "z gierek" dla potrzebujących
Duże sumy i duże liczby. A gdzieś tam na dnie info o opóźnieniu pewnej świetnie zapowiadającej się polskiej produkcji.
Call of Duty: WWII Multiplayer Beta pojawi się także PC
Otwarta beta COD-a potrwa od 29 września do 2 października. A nasze wrażenia z sierpniowej bety na PS4 znajdziecie tutaj.
A tu trailer single'a.
Call of Duty®: WWII - Oficjalny zwiastun kampanii fabularnej [POL]
Nowe postacie w Heroes of the Storm
I w Injustice 2
Injustice 2 - Raiden Gameplay Trailer + Super Move
Frostpunk dopiero w 2018 roku
Pierwotne plany zakładały tegoroczną premierę. Skąd taka decyzja?
Czyli tym razem za obsuwą nie stoi "chęć dopracowania gry zarówno od strony artystycznej, jak i technologicznej." To był powód pierwszego poślizgu. Na otarcie łez podrzucam nasz godzinny gameplay wersji, która prezentowana była także na Gamescomie.
Frostpunk - godzina rozgrywki z komentarzem
Aktualizacja 4.74 do PS4
Wprowadza szereg usprawnień systemowych. Najciekawsza z nich to opcja streamu w 60 klatkach i Full HD na Twitchu na konsolach Pro
Aktualizacja zremasterowanego The Last of Us pod PS4 Pro
Kolejna już, rozszerzająca liczbę dostępnych opcji, zarówno na TV 4K jak i Full HD (w tym przypadku wraca utracony supersampling). W nowym menu ustawimy rozdzielczość, framerate czy jakość cieniowania. Dokładnie wygląda to tak:
Przy zablokowanych 30 klatkach na sekundę mamy dostępne dwie opcje (via NeoGaf):
- Target 30 fps, 2160p, Shadows High Quality
- Solid 30 fps, 1080p, Shadows High
Przy odblokowanych 30 klatkach wybór wygląda następująco:
- Target 60 fps, 1800p, Shadows Normal
- Solid 60 fps, 1080p, Shadows High
Do tego dochodzi też oczywiście HDR. I tak, cały czas mówimy o grze konsolowej. Dziwnie się czuję pisząc takie rzeczy.
Coś prostszego - zwiastun City of Brass
City of Brass - Early Access Launch Trailer
Więcej o grze przeczytacie w notce Maćka City of Brass – gdy trójka developerów BioShocka bierze się za „Baśnie tysiąca i jednej nocy”…
Marzec 2018. A jutro trailer.
500 tys. grzeszników (pierworodnych)
Divinity: Original Sin 2 raptem po czterech dniach miało ponad 400 tys. graczy. Przygotowujący się do recenzji na Polygamii Dominik Gąska jest jednym z nich. "Jedynce" dobicie do tego wyniku zajęło według dewelopera 2-3 miesiące.
100 milionów!
Z Humble'a. 100 000 000 dolarów na cele charytatywne zebrano już na Humble Bundle od 2010 roku. Szacunek. I na koniec piosenka, która zawsze kojarzy mi się jak ktoś mówi o 100 milionach (niezależnie od kontekstu)
Kazik- Wałęsa oddaj moje sto milionów
w rytm muzy Kazika,
Rozchodniaczka polał,
Paweł Olszewski