Rozchodniaczek z całkiem popularnym Grzechem Pierworodnym i 100 mln dol. "z gierek" dla potrzebujących

Duże sumy i duże liczby. A gdzieś tam na dnie info o opóźnieniu pewnej świetnie zapowiadającej się polskiej produkcji.

Rozchodniaczek z całkiem popularnym Grzechem Pierworodnym i 100 mln dol. "z gierek" dla potrzebujących
Paweł Olszewski

Call of Duty: WWII Multiplayer Beta pojawi się także PC

Otwarta beta COD-a potrwa od 29 września do 2 października. A nasze wrażenia z sierpniowej bety na PS4 znajdziecie tutaj.

A tu trailer single'a.

Call of Duty®: WWII - Oficjalny zwiastun kampanii fabularnej [POL]

Nowe postacie w Heroes of the Storm

I w Injustice 2

Injustice 2 - Raiden Gameplay Trailer + Super Move

Frostpunk dopiero w 2018 roku

Pierwotne plany zakładały tegoroczną premierę. Skąd taka decyzja?

Czyli tym razem za obsuwą nie stoi "chęć dopracowania gry zarówno od strony artystycznej, jak i technologicznej." To był powód pierwszego poślizgu. Na otarcie łez podrzucam nasz godzinny gameplay wersji, która prezentowana była także na Gamescomie.

Frostpunk - godzina rozgrywki z komentarzem

Aktualizacja 4.74 do PS4

Wprowadza szereg usprawnień systemowych. Najciekawsza z nich to opcja streamu w 60 klatkach i Full HD na Twitchu na konsolach Pro

Aktualizacja zremasterowanego The Last of Us pod PS4 Pro

Kolejna już, rozszerzająca liczbę dostępnych opcji, zarówno na TV 4K jak i Full HD (w tym przypadku wraca utracony supersampling). W nowym menu ustawimy rozdzielczość, framerate czy jakość cieniowania. Dokładnie wygląda to tak:

Przy zablokowanych 30 klatkach na sekundę mamy dostępne dwie opcje (via NeoGaf):

  • Target 30 fps, 2160p, Shadows High Quality
  • Solid 30 fps, 1080p, Shadows High

Przy odblokowanych 30 klatkach wybór wygląda następująco:

  • Target 60 fps, 1800p, Shadows Normal
  • Solid 60 fps, 1080p, Shadows High

Do tego dochodzi też oczywiście HDR. I tak, cały czas mówimy o grze konsolowej. Dziwnie się czuję pisząc takie rzeczy.

Coś prostszego - zwiastun City of Brass

City of Brass - Early Access Launch Trailer

Marzec 2018. A jutro trailer.

500 tys. grzeszników (pierworodnych)

Divinity: Original Sin 2 raptem po czterech dniach miało ponad 400 tys. graczy. Przygotowujący się do recenzji na Polygamii Dominik Gąska jest jednym z nich. "Jedynce" dobicie do tego wyniku zajęło według dewelopera 2-3 miesiące.

100 milionów!

Z Humble'a. 100 000 000 dolarów na cele charytatywne zebrano już na Humble Bundle od 2010 roku. Szacunek. I na koniec piosenka, która zawsze kojarzy mi się jak ktoś mówi o 100 milionach (niezależnie od kontekstu)

Kazik- Wałęsa oddaj moje sto milionów

w rytm muzy Kazika,

Rozchodniaczka polał,

Paweł Olszewski

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.