Rozchodniaczek: Walentynkowe emocje, nieoczekiwany koniec kariery oraz gry dziwne i dziwniejsze

Kolejny weteran branży żegna się ze studiem, w którym spędził duży kawałek swojego życia. A życie? Życie toczy się dalej.

Rozchodniaczek: Walentynkowe emocje, nieoczekiwany koniec kariery oraz gry dziwne i dziwniejsze
Patryk Fijałkowski

22.01.2016 | aktual.: 25.01.2016 12:26

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Weteran Bioware odchodzi z pracy

David Gaider, znany m.in. jako główny scenarzysta serii Dragon Age, a wcześniej współtwórca Neverwinter Nights, Star Wars: Knights of the Old Republic czy Baldur's Gate'a 2, po 17 latach pracy odchodzi z Bioware. Poinformował o tym na swoim Twitterze, pisząc jednocześnie, że będzie tęsknił za swoim zespołem i życząc mu wszystkiego najlepszego. Na razie nie wiadomo, jakie są dalsze plany Gaidera.

Dragon Age™ Początek - zwiastun GamesCom

Nie tylko Destiny szykuje dla graczy prezenty na Walentynki

Również w lutym do sprzedaży na Playstation 4 trafi gra The Escapists: The Walking Dead - swoisty mashup pomysłów znanych z tej niezależnej produkcji, opowiadającej o planowaniu ucieczki z więzienia, z realiami znanymi z komiksowego świata The Walking Dead. Tytuł ten był już obecny na PC i Xboksie One od października zeszłego roku.

Zapowiedziano platformówkę, inspirowaną Katamari Damacy

Katamari Damacy to jedna z najdziwniejszych, najoryginalniejszych i najbardziej pamiętnych gier generacji Playstation 2. Nic dziwnego więc, że w końcu, po tylu latach, ktoś postanowił stworzyć coś w rodzaju jej duchowego następcy. Głównym bohaterem gry Unbox jest kartonowe pudełko, a ona sama trafić ma do sprzedaży jeszcze w tym roku - na PC, PS4 i Xboksa One.

Unbox ~ PS4 & Xbox One Console Announcement

Solus Project - z czym to się je?

Do sieci trafił materiał wideo, prezentujący grę The Solus Project. Wyjaśnia on przede wszystkim intencje, które kierują jej twórcami. Chcą oni stworzyć survival horror, ale oparty na liniowym, dokładnie zaprojektowanym schemacie rozgrywki. Nie ma być to więc nic w rodzaju modnych open worldów czy światów generowanych proceduralnie - zamiast tego każda minuta rozgrywki ma być precyzyjnie wyreżyserowana tak, by dostarczać jak największych wrażeń.

The Solus Project: Developer Video #1 - Game Introduction

Do sprzedaży trafia pudełkowa wersja Life is Strange

Obraz

A na koniec dobra informacja dla tych, którzy nie mieli jeszcze okazji zagrać w jeden z nieoczekiwanych hitów zeszłego roku. Life is Strange doczekało się wydania pudełkowego. Jest ono dostępne zarówno na PC i jak i na konsole obecnej generacji. Wersja na komputery kosztuje 110 zł, gracze konsolowi muszą zapłacić nieco więcej - 140 zł. Poza płytą z grą znajdziecie tu ścieżkę dźwiękową.

Dziiiwnyyy jest teeen, świaaaat,

Dominik Gąska

Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.