Rozchodniaczek: Śmigus Dyngus Edition - Dark Souls 3 w 60 klatkach, gorąca woda w Prison Architect i dużo Stellaris

Strona głównaRozchodniaczek: Śmigus Dyngus Edition - Dark Souls 3 w 60 klatkach, gorąca woda w Prison Architect i dużo Stellaris
28.03.2016 19:30
Rozchodniaczek: Śmigus Dyngus Edition - Dark Souls 3 w 60 klatkach, gorąca woda w Prison Architect i dużo Stellaris
Bartosz Stodolny
Bartosz Stodolny

Oblani wodą? W takim razie schnąc z kubkiem gorącego napoju poczytajcie Rozchodniaczka.

Święta i wolne wcale nie oznaczają, że w branży nic się nie dzieje. Dziś przeczytacie o...

Usprawnieniach trybu 3D i gorącej wodzie w Prison Architect

Pamiętacie odkryty przez graczy sekretny tryb, który zmieniał perspektywę w Prison Architect na trójwymiarową? Twórcy powiedzieli wtedy, że w przyszłości mogą pojawić się do niego aktualizacje. Ta przyszłość właśnie nastąpiła, bo najnowszy patch zatytułowany po prostu Update 5 wprowadza nowe tekstury, shadery i lepszą geometrię ścian do trójwymiarowej wersji. Ponadto dodano jeszcze kilka innych zmian i nowości, na przykład ciepłą wodę pod prysznicami.

Prison Architect Update 5

Materiale wideo z rozgrywki w Stellaris

I to nie byle jakim, bo trwającym ponad dwie godziny! Nie wiem jak wy, ale ja nie mogę się doczekać tego 4X-a, mimo że w gry Paradoksu nigdy nie udało mi się wciągnąć. Pierwszą godzinę macie poniżej, reszta jest zarchiwizowana na Twitchu Paradoksu.

Stellaris - All hail Blorg, Space Friends #01

Kolejnym "duchowym spadkobiercy" Sensible World of Soccer

Nie znoszę tego określenia, podobnie jak nie znoszę piłki kopanej, ale Super Arcade Football wygląda na tytuł, w który z przyjemnością bym zagrał. Szczególnie, że gra wspiera lokalny tryb multiplayer, gdzie do czterech znajomych może wspólnie się faulować i... No i robić to, co zwykle robi się na boisku. Super Arcade Football pojawi się 4 kwietnia w ramach programu Steam Early Access. Tymczasem łapcie zwiastun.

Super Arcade Football - Early Access Announcement!

Dostępnych w Inner Chains broniach

Polski FPS Inner Chains całkiem nieźle poradził sobie na Kickstarterze i powoli zbliża się do przekroczenia pierwszego z dodatkowych progów. W związku z tym twórcy z Telepaths Tree postanowili lepiej opisać trzy dostępne bronie.

Miotacz ognia to dokładnie to, co sugeruje nazwa. Wypluwa z siebie paliwo, zapalane przez zamontowany na końcu lufy palnik. Nic nadzwyczajnego. Dużo lepiej prezentuje się ElectroGun, który może razić wroga ładunkami elektrycznymi. Zabawa polega na tym, że energię czerpie z otoczenia, a jeśli w okolicy nic nią nie emanuje, karabin pociągnie prąd ze swojego użytkownika, czyli gracza. Jeszcze fajniej zapowiada się BoneGun, który tworzy pociski pobierając elementy z żywych organizmów i podobnie jak swój elektryczny kolega, w przypadku braku przeciwników "pożywi" się graczem. Niżej zobaczycie ElectroGun w akcji, a tutaj możecie obejrzeć trochę grafik koncepcyjnych i nowych screenshotów.

Inner Chains: ElectroGun’s impact on environment

Gościu, który pokonał pierwszego bossa w Dark Souls 3 samymi pięściami

W przypadku Soulsów nie takie rzeczy ludzie robili, ale ten nagrał wszystko w rozdzielczości 1080p i 60 klatkach na sekundę. Glorious PC Boxing Race?

Dark Souls 3: Boxing Edition 1080p60

Smutny, bo nikt nie oblał go wodą, wstał od świątecznego stołu i przygotował dla was Rozchodniaczka

Bartek Stodolny

Udostępnij:
Komentarze (8)