Rozchodniaczek: Hitman 1.3, Mirror's Edge 2.0 i PES 2017

Ot, takie niusowe odliczanie do długiego weekendu.

Rozchodniaczek: Hitman 1.3, Mirror's Edge 2.0 i PES 2017
Maciej Kowalik

25.05.2016 20:00

Nie wiem, jak w innych regionach Polski, ale w okolicach Wrocławia pogoda, bardziej niż do byczenia się nad wodą, ma nadawać się do nadrabiania growych zaległości.

Obraz

Można zacząć od Hitmana, który już w przyszłym tygodniu doczeka się trzeciego epizodu. Zdaniem Pawła forma Agenta 47 rośnie, więc warto trzymać kciuki, by z wizyty w Marrakeszu był zadowolony jeszcze bardziej, niż we Włoszech. Maroko ma oferować też więcej "żyjącej" zawartości, w rodzaju wyzwań, kontraktów i "nieuchwytnych celów".

Zmień sobie Battletaga

Z okazji premiery Overwatch, Blizzard wykazuje się wspaniałomyślnością i pozwala na jednorazową zmianę swojej ksywki na BattleNet.

Kto z Was przywita tę opcję z radością? Pochwalcie się przykładami ksywek, które kiedyś wydawały się świetnym pomysłem, ale potem były już tylko wyrzutem sumienia.

Faith już nam nie ucieknie

Na  (wydawałoby się) ostatniej prostej premierę Mirror's Edge: Catalyst przesunięto na 9 czerwca, ale teraz wszystko jest już chyba gotowe. W innym wypadku wypuszczanie premierowego zwiastuna nie miałoby przecież sensu.

Mirror's Edge Catalyst Launch Trailer - Why We Run

PES 2017 zapowiedziany

Do premiery jeszcze daleko, więc i konkretów o nowościach brakuje. Ich lista na oficjalnej stronie gry to puste formułki, które czytamy w zasadzie co rok, mniej więcej o tej porze. Cieszy uproszczone zarządzanie nastawieniem na atak i obronę, no i znów trzymamy kciuki, by tym razem bramkarze faktycznie grali trochę bardziej "życiowo". Wygląda na to, że najmocniej promowanym elementem będzie tym razem SI, zdolne do nauki stylu gry gracza, by lepiej mu przeciwdziałać.

Obraz
Obraz

Zapowiedź PES-a cieszy też z uwagi na różne dziwne działania Konami. Ta marka jest póki co na nie odporna. Zagramy na PC, PS3, PS4, 360 oraz Xboksie One.

Nowa mapa w Unreal Tournament

Więc nawet jeśli faktycznie pogoda będzie nieszczególna, to i tak będziecie mogli odwiedzić nowe miejsca. Za darmo, bo przecież rozwijany razem ze społecznością Unreal Tournament jest i pozostanie darmowy.

Unreal Tournament Underland Trailer

Chime dostanie sequel

Była kiedyś taka gra muzyczna, która debiutowała w Xbox Live Arcade. Niby wyglądała jak Lumines, ale była dużo, dużo bardziej relaksująca. Chime Sharp zacznie nas relaksować w czerwcu. To znaczy, tak na poważnie, bo w sumie we Wczesnym Dostępie Steama siedzi od zeszłego roku.

Chime Sharp - Steam Early Access Trailer

The Surge na obrazkach

Jeśli nie kojarzycie tytułu, to przypominam, że to gra akcji od studia Deck 13, które ma na koncie wykonanie lwiej pracy przy Lords of The Fallen. Tym razem fantasy zostanie zastąpione przez science-fiction.

Obraz
Obraz

Autorzy chwalą się między innymi możliwością pozbawiania wrogów kończyn, co ma się przekładać na dalszy przebieg starcia i być jedną z taktycznych opcji. Premiera w przyszłym roku.

Loot Rascals od autorów Hohokum

Loot Rascals Announce Trailer

Nie pytajcie mnie, o co chodziło w Hohokum, ale Loot Rascals ma chyba ambicję zostać najsłodszym "rogalikiem" roku. Przyszłego roku. Niby jest permadeath, ale jeśli inny gracz zabije potwora, który nas zgładził i skradł karty ekwipunku, będzie mógł jedną nam odesłać. Jeśli będzie miał na to ochotę. Jeśli nie, sterowany przez SI hologram naszej postaci najedzie jego świat i zacznie się walka. Niby normalniejsze niż Hohokum, ale wciąż...

I Am Setsuna uwodzi zwiastunem

Słowa są w tym momencie zbędne. Rzucę tylko datą premiery na zachodzie, bo może być bliższa, niż się Wam wydaje. Zagramy 19 lipca. Na PC i PS4.

I Am Setsuna – E3 2016 Trailer

Będzie sobie tę muzyczkę nucił jeszcze bardzo długo

Maciej Kowalik

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.