Roy Meredith: Gracze konsolowi nie chcą gier, w których trzeba za dużo myśleć

Roy Meredith: Gracze konsolowi nie chcą gier, w których trzeba za dużo myśleć
marcindmjqtx

22.01.2009 18:53, aktual.: 13.01.2016 18:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Przyznaję, że wybierając ten cytat na tytuł chcę wywołać w Was słuszny gniew. Bo we mnie on się pojawił, po tym jak przeczytałem wywiad z menedżerem studia Beautiful Games, pracującego obecnie nad Championship Manager 2009 na PC. Te właśnie słowa, mają nam wyjaśnić, dlaczego firma Mereditha nie zamierza przenosić swojego piłkarskiego menedżera na konsole i czemu w ogóle strategie nie mają racji bytu na naszych ukochanych maszynach do grania. To nie koniec wywodu na temat trudnego życia tego gatunku na konsolach:

Chciałbym wydać działającą konsolową wersję naszej gry, ale nie o to chodzi. Gry strategicznie nie sprawdzają się na konsolach, a to jest strategia. Doświadczenia, które mam na ten temat, każą przywołać mi przykład Lord of The Rings od EA. Nie lubię Władcy Pierścieni, ale gra na PC była niesamowita. Potem wydali ją na Xboksa 360, a ja zesztywniałem. Myślę sobie, że ludzie nie chcą na konsolach gier, w których trzeba za dużo myśleć. Skasowali też Comand & Conqer 3 na PS 3 [to nie prawda, gra wyjdzie w marcu - przyp. red.], myślę, że EA wydało na tą wersję jakieś pięć milionów dolarów a potem sobie odpuścili, uważam, że to dobra decyzja.Roy Meredith nie dość, że nas z góry szufladkuje jako osoby które szukają wyłącznie odmóżdżonej rozrywki to jeszcze nie lubi Władcy Pierścieni, czym podpadł mi do końca. No i sam nie do końca wie co się na konsolowym rynku strategii dzieje choć przecież nie dzieje się wiele. Tym samym jego opinie wydaje mi się być niewiele warta, za to godna napiętnowania.

Marcin Lewandowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także