Rogue Legacy zwróciło się naprawdę błyskawicznie
Nie zgadniecie w ile dni!
W czasie wykładu na Game Developers Conference bracia Teddy i Kenny Lee z Cellar Door Games opowiedzieli, że zawsze starają się korzystać z rozwiązań tanich, szybkich i wielokrotnego użytku. Dlatego ich gry nie są drogie.
Rogue Legacy było największym projektem CDG - stworzenie zajęło półtora roku i kosztowało 14878 dolarów - to dużo w porównaniu do 1000 dolarów jakie wydali na zrobienie poprzedniej gry, Don't Sh*t Your Pants.
Ale inwestycja bardzo szybko się zwróciła. Pytanie z początku tekstu jest podchwytliwe, bo ciężko tu mówić o dniach - po godzinie od startu sprzedaży twórcy wyszli na swoje. Kosztującą 15 dolarów grę kupiło 1000 osób. Po tygodniu w lochach ginęło już ponad 100000 osób. Jak mówią twórcy: to więcej, niż kiedykolwiek oczekiwali.
Liczę na kolejny, równie dobry tytuł.
Paweł Kamiński