Rock`em Blocks - polskie puzzle górą?
Rock`em Blocks to kolejna gra na iPhone'a przygotowana przez polskich programistów (więcej o aplikacjach tworzonych przez rodzime firmy możecie przeczytać tutaj) i pierwsza dostępna na AppStore w języku polskim. Tytuł zalicza się do popularnego gatunku puzzli, która być może zainteresuje fanów Tetris, Prism czy Bejeweled. W tym przypadku zabawa polega na układaniu w jeden ciąg trzech klocków jednego koloru. Im więcej takich linii uda się graczowi zrobić, tym więcej otrzyma punktów oczywiście. Tak, Rock`em Blocks jest naprawdę mało oryginalny. Do kupienia tutaj, a w rozszerzeniu dodałem jeszcze pełną informację prasową na temat gry.
06.01.2009 | aktual.: 08.01.2016 13:50
Aleksander Lemlich
Rock'em Blocks na iPhone już w AppStore Gra nazywa się Rock'em Blocks i jest grą logiczną, w której należy układać obok siebie we właściwym porządku kolorowe kamienie, a zadanie dodatkowo utrudnia upływający czas. Na potrzeby promocji został przygotowany prosty serwis internetowy promujący grę pod adresem www.rockemblocks.com. Grę można pobrać ze sklepu Apple czyli z App Store za 99 centów. Co istotne jest to pierwsza gra w App Store w polskiej wersji językowej.
"Polskie produkcje na App Store nieśmiało przecierają szlaki, a Rock'em Blocks dodatkowo przygotowana została także w polskiej wersji językowej. To nowość w sklepie Apple'a. Nasz debiut traktujemy nieco eksperymentalnie, ale już od kolejnego roku chcemy wypuszczać po kilkanaście gier rocznie na iPhone'a. Trwają też pracę nad grami, które będą dostępne pod Symbianem i Androidem." - mówi Artur Kurasiński, product manager w AdAction.
Obecność naszych gier na jednym z najpopularniejszych telefonów na świecie to naturalna konsekwencja naszych działań. A zarazem próba wejścia na szerszy rynek, bo aplikacje na App Store dostępne są dla posiadaczy iPhone'ów na całym świecie - dodaje Adam Dyba, prezes zarządu AdAction.
Firma planuje wesprzeć swoje gry na iPhone'a działaniami reklamowymi. Jeszcze w grudniu uruchomiona zostanie kampania reklamowa promująca grę Rock'em Blocks. Specjalne reklamy wyświetlane będą tylko użytkownikom iPhone'ów w obrębie sieci reklamowych IDMnet i ARBOmedia. „Traktujemy tę akcję jako sprawdzenie skuteczności promocji do użytkowników iPhone w Polsce, postaramy się zmierzyć jej wpływ na zwiększenie sprzedaży w sklepie App Store” - powiedział Michał Hejka z IDMnet. „To nasza kolejna akcja dla użytkowników iPhone. W ramach naszej sieci możemy dotrzeć do blisko 100 000 posiadaczy tego telefonu w Polsce, czyli praktycznie do wszystkich, którzy uruchamiają przeglądarki w swoich telefonach” - powiedział Marcin Woźniak, prezes ARBOmedia.