Rock Band i sto milionów sprzedanych piosenek
W czasach, gdy Activision na jakiś czas rezygnuje z gier muzycznych, największy konkurent tej firmy w tym zakresie, Harmonix, wydaje się jednak odnosić sukcesy.
05.05.2011 | aktual.: 06.01.2016 13:08
Wygląda na to, że cyfrowy model dystrybucji dodatkowych piosenek do gier z serii Rock Band zdecydowanie się sprawdził. Dzięki niemu sprzedano już bowiem aż sto milionów utworów. To się nazywa wynik.
Wracając jeszcze na chwilę do Activision, wygląda na to, że dzięki takiemu osiągnięciu Harmonix udowodniło wyższość swojego modelu biznesowego w przypadku gier muzycznych. Wydawane co roku gry z serii Hero nie sprzedawały się dobrze, aż w końcu ich produkcja została czasowo zawieszona. Tymczasem Rock Band ukazywał się rzadko (nie licząc edycji specjalnych, poświęconych pojedynczym zespołom), ale za to cały czas w sieci udostępniane były nowe kawałki. I seria nadal istnieje i ma się nie najgorzej.
Gratulacje. I za wynik, i za przetrwanie w ciężkich czasach dla gier muzycznych.
[via GameInformer]
Tomasz Kutera