Riot chce udowodnić innym, kto jest prawdziwym królem e‑sportu [League of Legends]

Największa wygrana w historii e-sportu? Jest do zgarnięcia. W League of Legends.

Riot chce udowodnić innym, kto jest prawdziwym królem e-sportu [League of Legends]
marcindmjqtx

02.05.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:49

Wygląda na to, że Riot Games postanowiło udowodnić wszystkim innym, kto obecnie jest prawdziwym królem e-sportu. Wiemy już, że mają najwięcej graczy na świecie, wiemy, że ich gra jest niesamowicie popularna. Teraz mają też największą wygraną w historii cyfrowych dyscyplin.

Właśnie ogłoszono Mistrzostwa Sezonu Drugiego w League of Legends (sezony to okresy w grze - zwykle pod ich koniec wprowadzane są najbardziej znaczące zmiany). Odbędą się one 13 października tego roku w Los Angeles. Pula w całym sezonie to 5 milionów dolarów, a w samym finale właśnie ta wspomniana największa wygrana w historii - 3 miliony dolarów, z których większość zgarną oczywiście zwycięzcy turnieju.

Zanim to się jednak stanie, odbędzie się szereg finałów regionalnych. Mają one na celu wyłonienie drużyn, które wezmą udział w Mistrzostwach. Europejski finał odbędzie się 16 sierpnia w Kolonii, podczas targów Gamescom.

Tak całe wydarzenie zapowiada sam Riot:

Twórcy League of Legends muszą sobie zdawać sprawę, że niedługo będą musieli ścierać się z takimi tuzami jak Diablo 3 (to akurat nie e-sport, ale mimo wszystko bardzo popularna gra pecetowa) czy DOTA 2. Cały czas konkurują też przecież w jakiś sposób choćby ze StarCraftem 2 czy innymi dyscyplinami. Ta zapowiedź to chyba jednak jasny znak, że nie boją się konkurencji i chcą bić kolejne rekordy - tak oglądalności i popularności, jak i wysokości puli nagród.

Cóż, dla fanów LOL-a to tylko dobra wiadomość. Będzie, czym się ekscytować!

Tomasz Kutera

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.