Ridge Racer na PS Vita powstał w ekspresowym tempie
Czyżby wyjaśniła się sprawa okrojonej zawartości Ridge Racer dla PS Vita? Twórcy gry nie mieli zbyt dużo czasu na przygotowanie tej pozycji.
marcindmjqtx
Okazuje się, że początek prac nad przenośnymi wyścigami sygnowanymi logiem Namco Bandai przypadł na tegoroczną wiosnę. A to oznacza, że grę tworzono raptem osiem miesięcy. Krótko, prawda?
Jeden z producentów gry, Hideo Teramoto z odpowiedzialnego za grę studia Celius przyznał, że grafik był naprawdę napięty, nawet jak na grę z serii Ridge Racer, które co do zasady są często tytułami startowymi na nowe konsole. Japończyk dodał również, że z PS Vita współpracuje się dość łatwo, a kiedy zaczęto prace nad wyścigami, narzędzia deweloperskie były już bardzo zaawansowane.
[via Andriasang]
Paweł Winiarski