Ridge Racer na PS Vita powstał w ekspresowym tempie
Czyżby wyjaśniła się sprawa okrojonej zawartości Ridge Racer dla PS Vita? Twórcy gry nie mieli zbyt dużo czasu na przygotowanie tej pozycji.
22.12.2011 | aktual.: 06.01.2016 11:41
Okazuje się, że początek prac nad przenośnymi wyścigami sygnowanymi logiem Namco Bandai przypadł na tegoroczną wiosnę. A to oznacza, że grę tworzono raptem osiem miesięcy. Krótko, prawda?
Jeden z producentów gry, Hideo Teramoto z odpowiedzialnego za grę studia Celius przyznał, że grafik był naprawdę napięty, nawet jak na grę z serii Ridge Racer, które co do zasady są często tytułami startowymi na nowe konsole. Japończyk dodał również, że z PS Vita współpracuje się dość łatwo, a kiedy zaczęto prace nad wyścigami, narzędzia deweloperskie były już bardzo zaawansowane.
[via Andriasang]
Paweł Winiarski