Resident Evil Village na PS5 dostanie wszystko: ray tracing, dźwięk 3D...
A wszystkie te fajerwerki poznaliśmy dzięki… informacjom z PS Store. Dzięki nim dowiedzieliśmy, że nowy "Resident Evil" wykorzysta całe dobrodziejstwo Playstation 5.
"Resident Evil Village" nie ma jeszcze konkretnej daty premiery, nie widzieliśmy też konkretnego fragmentu rozgrywki, ale ze spokojem uznajemy grę za jeden z bardziej wyczekiwanych tytułów przyszłego roku. I co za tym idzie – nowej generacji konsol.
A z ich mocy nowy "resident" ma czerpać pełnymi garściami. Z PS Store dowiadujemy się, że na Playstation 5 możemy ze spokojem oczekiwać dynamicznego 4K z ray tracingiem. Oczywiście pod warunkiem posiadania stosownego telewizora.
Capcom nie zapomniał także o wykorzystaniu nowoczesnego kontrolera. Japończycy informują, że podczas rozgrywki poczujemy ciężar broni, jej spustów, a w trakcie intensywnych akcji z użyciem strzelby będziemy doświadczać wrażeń, jakie towarzyszą prawdziwemu strzelaniu.
W "Resident Evil Village" wrażenie ma na nas zrobić wykorzystanie mocy ukrytej w padach DualSense. Dzięki kontrolerom mamy poczuć ciężar broni czy opór przy pociąganiu ze spustu.
Moc PS5 ma pozwolić grze na błyskawiczne loadingi. Czyżby skończyły się czasy parzenia herbaty i czytania internetów podczas ładowania gry? Na tym jednak nie koniec. Produkcja Capcomu wykorzysta również silnik Tempest 3D AudioTech, który ma z kolei wyczarować klimat i grozę, jakiej wcześniej nie doświadczyliśmy. Trzymamy za słowo!