Resident Evil 5 zrobiono przy użyciu wirtualnej kamery

marcindmjqtx

17.02.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:59

Fox News w swoim cyklu Gamer Weekly zdradził światu, że Resident Evil 5 powstał przy użyciu niezwykłej technologii. Okazuje się, że do nagrywania scen przerywnikowych wykorzystano prawdziwą wirtualną kamerę (wiem, nieszczęśliwie to brzmi). Chodzi o jak najbardziej realne urządzenie, które na bieżąco przenosi rejestrowane ruchy aktorów do wirtualnej rzeczywistości. Resident Evil 5 jest pierwszą grą, która wykorzystuje tę technologię i trudno się dziwić zważywszy na fakt, że takich wirtualnych kamer jest na świecie zaledwie cztery. Na pewno też to nie to biedne urządzenie spowodowało, że nie możemy jednocześnie chodzić i strzelać, a nadmierny konserwatyzm autorów. Przy okazji możecie też obejrzeć recenzję Rygara na Wii.

[via Kotaku]

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360capcom
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.