Reklama w grach to ogromny biznes

Liczby mówią same za siebie.

Reklama w grach to ogromny biznes
marcindmjqtx

Według firmy badawczej DFC Intelligence wydatki na reklamę w grach w skali światowej sięgną w 2016 roku 7,2 miliarda dolarów. Dla porównania: w 2010 roku wyniosły 3,1 miliarda dolarów, a więc ponad dwa razy mniej.

Co ciekawe, za 78 procent przychodu z reklam w grach mają być odpowiedzialne tzw. "advergames", a więc produkcje przygotowane tylko w celach reklamowych.

Jak to się ma do całego rynku? To samo DFC Intelligence wyliczyło, że w 2016 roku przychód na światowym rynku gier wyniesie 81 miliardów dolarów (porównanie: w 2010 roku było to 66 miliardów). Co prawda sprzedaż tradycyjna, pudełkowa, ciągle będzie spadać, ale rosnąć za to ma wszystko, co związane z cyfrową dystrybucją.

Tomasz Kutera

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.