Reklama w grach dziś

marcindmjqtx

18.04.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:51

Powyżej możecie zobaczyć najnowszy filmik promocyjny IGA czyli agencji zajmującej się reklamą w grach wideo. Obejrzeć warto, bo pełno w nim niezwykle interesujących danych. Ponieważ pojawiają się one w filmie niezwykle krótko (jak na agencję reklamową to spory błąd) pozwolę je sobie wypisać:

  • W 2012 r. rynek reklamy w grach ma być warty 2 miliardy dolarów
  • 70% graczy uważa, że prawdziwe marki w grach to innowacja
  • 84% z nas twierdzi, że reklamy kontekstowe pasują do gier, w których się znajdują
  • 75% graczy gra w gry społecznościowe
  • Wartość rynku gier w 2008 r. wyniosła 6,3 miliarda dolarów, a muzyki i wideo razem 6,3 miliarda dolarów
  • Przeciętnie gracz patrzy na reklamę sieci IGA przez 8,4 sekundy
  • 36% z nas szuka dalszych informacji o produktach reklamowanych w grach
  • Przeciętnie gramy od 8 do 12,5 godziny tygodniowo
  • 90% graczy potrafi wymienić marki, które reklamowano w grze
  • IGA dociera do 30 milionów graczy

Trzeba przyznać, że te dane są niezwykle ciekawe, choć bardzo możliwe, że dotyczą jedynie USA. Można zżymać się na wszechobecną reklamę. Mnie samego denerwuje zasłanianie w Polsce budynków reklamowym badziewiem, dzięki czemu choćby stolica wygląda jak wygląda, a przyczepy z wyjącymi głośnikami ciągnięte przez taksówki doprowadzają mnie wprost do szału. Niemniej nie nachalna i dobra reklama to coć co lubię i jak długo z taką będziemy mieć do czynienia w grach wszystko będzie w porządku.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościreklamabiznes
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.