Realtime Worlds się zamyka, a wraz z nim All Points Bulletin

All Points Bulletin, pecetowe MMO o którym od czasu do czasu krążyły plotki, że jednak trafi na konsole zostało zamknięte. Po niecałych trzech miesiącach od premiery. Likwidacji uległo także odpowiedzialne za nie studio Realtime Worlds.

marcindmjqtx

Co prawda APB nie było takim klasycznym, everquestowskim MMO, to chyba dawno nie było projektu tej wielkości, od tak dużego wydawcy jak Electronic Arts, który zostałby zakończony równie szybko i drastycznie. Coś poszło nie tak.

Realtime Worlds zostało założone w 2002 roku i zdążyło stworzyć dwie gry: znany z Xboksa 360 Crackdown, oraz APB właśnie. Trzeci projekt, MyWorld, o którym pisaliśmy jakiś czas temu, został wykupiony przez nieznaną amerykańską firmę.

[via Edge]

Konrad Hildebrand

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościelectronic artsall points bulletin
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.