Realtime Worlds się nie poddaje
Plotkowaliśmy już sobie o nowym deweloperze - Ruffian Games - w skład którego wchodzi kilku byłych pracowników studia Realtime Worlds. W internecie mogliśmy przeczytać nawet, że studio powstało wyłącznie w celu stworzenia sequela Crackdown . Okazuje się jednak, że Realtime Worlds nie składa jeszcze broni.
Colin MacDonald - szef studia poinformował, że choć Microsoft jeszcze nie złożył mu oferty dotyczącej sequela, to rozmowy wciąż trwają. A nawet jeśli firmy nie dojdą do porozumienia, to gigant z Redmond raczej nie zaryzykuje, oddając tytuł ekipie bez żadnego doświadczenia.
Mam nadzieję, że jednak prędzej, niż później dowiemy się, kto w końcu będzie odpowiedzialny za produkcję sequela. Poproszę o oficjalną informację prasową, kilka informacji i jakiś ładny screen.
[via VG247 ]
Maciej Kowalik