Realistyczna zabawa w sapera z Oculus Rift

Realistyczna zabawa w sapera z Oculus Rift
marcindmjqtx

02.02.2014 10:15, aktual.: 05.01.2016 15:47

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Chcecie poczuć się jak bohater kina akcji, szpiegowskiego filmu, wojennej opowieści? I lubicie wybuchy? Ta gra jest dla Was.

Global Game Jam to coroczna impreza, podczas której amatorzy i zawodowcy z całego świata mierzą się ze sobą w tworzeniu gier na czas. Limitem jest 48 godzin, w czasie których opracowują oni swój projekt.

Tegoroczna edycja konkursu, podobnie jak poprzednie, przyniosła tysiące pomysłów - mniej lub bardziej niedorzecznych i pokręconych. Wśród nich wyróżnia się projekt pewnego zespołu wykorzystujący Oculus Rifta i kontrolery Razer Hydra, pod nazwą "Keep Talking and Nobody Explodes". Grający siedzi sam w zamkniętym pokoju, a przed nim tyka bomba. Instrukcje do jej rozbrojenia posiadają przyjaciele gracza, którzy objaśniają mu krok po kroku, co ma robić. Jeśli się nie uda, ładunek wybucha i „zabija” wszystkich. Zadanie jest o tyle trudniejsze, że instruktorzy nie widzą tego, co widać dzięki goglom. Zwycięstwo i nasze życie zależą zatem przede wszystkim od wspólnej komunikacji. Sama rozgrywka, mimo że to bardzo wczesna wersja, świetnie naśladuje momenty znane z kina akcji, kiedy bohater staje przed dylematem: niebieski czy czerwony kabelek?

Ten ciekawy projekt możecie podziwiać na poniższym filmiku:

[Źródło: PCGamer]

Radosław Suduł

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)