Razer zapowiada OSVR - autorskie gogle wirtualnej rzeczywistości i jednocześnie otwartą platformę do tworzenia gier

Deweloperska wersja sprzętu pojawi się w czerwcu 2015 roku. Platforma w lipcu.

Razer zapowiada OSVR - autorskie gogle wirtualnej rzeczywistości i jednocześnie otwartą platformę do tworzenia gier
marcindmjqtx

07.01.2015 | aktual.: 05.01.2016 15:21

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

OSVR od Razera to nowy gracz w rosnącym w siłę świecie gogli wirtualnej rzeczywistości. Nadchodzące okulary zaoferują rozdzielczość 1080x1920, stustopniowe pole widzenia i śledzenie ruchów głowy za pomocą odpowiednich sensorów. Pojawią się w wersji deweloperskiej w czerwcu 2015 roku w cenie 200$.

OSVR to jednak nie tylko gogle, a przede wszystkim otwarta, darmowa platforma do tworzenia gier oraz aplikacji wykorzystujących wirtualną rzeczywistość. Razer zapewnia, że jest ona prosta w obsłudze i współpracuje z dowolnym system operacyjnym - od Windowsa, przez Androida, po Linuksa. Takie silniki gier jak Unity czy Unreal Engine 4 również będą wspierane.

Jaki jest cel Razera? Stworzenie wygodnego, wspólnego środowiska dla wszystkich produkowanych gogli. Dla przykładu gry przygotowywane za pomocą OSVR zadziałają na Oculus Rifcie. Producenci mniej popularnych sprzętów będą mieć zapewnione odpowiednie wsparcie. Razer zatem dobrze główkuje i chyba warto wesprzeć jego inicjatywę. Wszyscy chętni otrzymają platformę w lipcu.

[źródło: GameSpot]

Patryk Fijałkowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościrazeroculus rift
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.