Rare nie pasuje do grupy docelowej Xboxa - naprawi to Natal?

Od czasu zakupienia przez Microsoft w 2002 roku, gry brytyjskiego studia gier Rare radzą sobie coraz gorzej. Dyrektor studia, George Andreas, uważa, że wynika to z tego, że gry w rodzaju Viva Piñata czy Banjo Kazooie nieszczególnie pasują do obecnej grupy docelowej Xboxa 360. Wszystko zmienić ma jednak projekt Natal.

Rare nie pasuje do grupy docelowej Xboxa - naprawi to Natal?
marcindmjqtx

Naprawdę uważam, że dla mnie jest to pierwszy raz, kiedy Microsoft i Rare są na tej samej drodze. Naszym zadaniem jest stworzenie doświadczeń dla graczy, których nie może stworzyć nikt inny, w rodzaju Kameo, Pi?ata czy Banjo. Ale grupa docelowa sprzętu jest inna, więc zawsze się z tym zmagaliśmy.

Teraz, dzięki Natalowi, wygląda na to, że nasze drogi się spotkały. To unia dwóch filozofii dwóch różnych firm. Natal ma być skierowany także do szerszej publiczności. Z tej perspektywy przyszłość wygląda dla nas świetlanie. Jesteśmy pełni entuzjazmu i energii.

Ciekawe, czy Microsoft (a co za tym idzie Rare) nie pokłada jednak zbytniej nadziei w Natalu jako rozwiązaniu wszystkich problemów, które sprawi, że wśród niedzielnych graczy 360 będzie sprzedawać się tak samo, jak teraz Wii. Cóż, czas pokaże.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościmicrosoftrare

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)