Rare nie pasuje do grupy docelowej Xboxa - naprawi to Natal?

Rare nie pasuje do grupy docelowej Xboxa - naprawi to Natal?

Rare nie pasuje do grupy docelowej Xboxa - naprawi to Natal?
marcindmjqtx
27.08.2009 07:41, aktualizacja: 07.01.2016 16:29

Od czasu zakupienia przez Microsoft w 2002 roku, gry brytyjskiego studia gier Rare radzą sobie coraz gorzej. Dyrektor studia, George Andreas, uważa, że wynika to z tego, że gry w rodzaju Viva Piñata czy Banjo Kazooie nieszczególnie pasują do obecnej grupy docelowej Xboxa 360. Wszystko zmienić ma jednak projekt Natal.

Naprawdę uważam, że dla mnie jest to pierwszy raz, kiedy Microsoft i Rare są na tej samej drodze. Naszym zadaniem jest stworzenie doświadczeń dla graczy, których nie może stworzyć nikt inny, w rodzaju Kameo, Pi?ata czy Banjo. Ale grupa docelowa sprzętu jest inna, więc zawsze się z tym zmagaliśmy.

Teraz, dzięki Natalowi, wygląda na to, że nasze drogi się spotkały. To unia dwóch filozofii dwóch różnych firm. Natal ma być skierowany także do szerszej publiczności. Z tej perspektywy przyszłość wygląda dla nas świetlanie. Jesteśmy pełni entuzjazmu i energii.

Ciekawe, czy Microsoft (a co za tym idzie Rare) nie pokłada jednak zbytniej nadziei w Natalu jako rozwiązaniu wszystkich problemów, które sprawi, że wśród niedzielnych graczy 360 będzie sprzedawać się tak samo, jak teraz Wii. Cóż, czas pokaże.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)