R.U.S.E sterowane Kinectem? Da się

Ubisoft otwarcie mówił, że jeśli chodzi o kontrolery ruchowe, to RUSE może liczyć jedynie na wsparcie Move. Z ploteczek za kuluarami wynikało, że Kinect ponoć nie dawał rady. Są jednak ludzie, którzy postanowili spróbować.

marcindmjqtx

RUSE Getting Kinect Support

Widzieliśmy już dużo dziwniejsze eksperymenty z sensorem Microsoftu, więc jazda kursorem po ekranie nie musi robić na nas wrażenia. Faktem jednak jest, że ludziom z Evoluce udało się spiąć ze sobą RUSE i Kinecta. Szkoda, że raczej nijak nie przełoży się to na wsparcie tego urządzenia w wersji na 360, bo na PC i tak lepiej operować myszką i klawiaturą.

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościkinectubisoft
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.