"Żeby wydawało się, że postacie myślą" - wywiad z Mieszkiem Zielińskim, programistą AI

"Żeby wydawało się, że postacie myślą" - wywiad z Mieszkiem Zielińskim, programistą AI
marcindmjqtx

10.10.2012 12:03, aktual.: 15.01.2016 15:42

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Na zaprzyjaźnionym serwisie technologie.gazeta.pl trwa właśnie tydzień poświęcony zagadnieniu sztucznej inteligencji. Z tej okazji przygotowaliśmy także kilka tekstów, które mogą zainteresować graczy. Jeden z nich to wywiad z Mieszkiem Zielińskim, programistą AI w studiu People Can Fly, który pracował między innymi przy "Bulletstormie". Często mówi się, że przeciwnikami albo postaciami pobocznymi w grach wideo kieruje "sztuczna inteligencja". Ile jest w tym algorytmów, ile iluzji, a ile "prawdziwego myślenia"? Właśnie na ten temat rozmawialiśmy.

a

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)