Programy
Nie znaleziono pasujących programów.
Zobacz pozostałe wyniki wyszukiwania ›

"Tryb fabularny projektujemy na 6-8 godzin, ale to nie wszystko, co jest w grze" - wywiad z Marcinem Kruczkiewiczem, producentem Hellraid [WIDEO]

Strona główna"Tryb fabularny projektujemy na 6-8 godzin, ale to nie wszystko, co jest w grze" - wywiad z Marcinem Kruczkiewiczem, producentem Hellraid [WIDEO]
19.08.2014 14:11
"Tryb fabularny projektujemy na 6-8 godzin, ale to nie wszystko, co jest w grze" - wywiad z Marcinem Kruczkiewiczem, producentem Hellraid [WIDEO]
marcindmjqtx
marcindmjqtx
bDSFossC

Z producentem powstającego we Wrocławiu Hellraid mieliśmy okazję porozmawiać na ostatnich targach Gamescom. Zobaczcie, co powiedział o nowym silniku gry, jej trybach, długości, umiejętnościach bohaterach i kilku innych kwestiach.

bDSFosrV
326936406457014314
bDSFossT