"Logotyp miał być jak eleganckie, śmiertlelne uderzenie miecza" - jak powstawało logo Wiedźmina i inne ciekawe rzeczy

"Logotyp miał być jak eleganckie, śmiertlelne uderzenie miecza" - jak powstawało logo Wiedźmina i inne ciekawe rzeczy

"Logotyp miał być jak eleganckie, śmiertlelne uderzenie miecza" - jak powstawało logo Wiedźmina i inne ciekawe rzeczy
marcindmjqtx
19.04.2012 11:23, aktualizacja: 21.01.2016 17:04

Studio BX to firma zajmująca się "tworzeniem narzędzi komunikacji". Jednym z jej klientów był CD Projekt, na którego zlecenie stworzyła zarówno logotyp i zwiastuny nowego Wiedźmina, jak i sam interfejs użytkownika.

Na swojej stronie Studio podsumowuje swoją współpracę z CD Projektem, interesujące rzeczy! Jak choćby te dotyczące interfejsu:

Naszym zadaniem było stworzenie systemu zgodnego z charakterem marki, który ma działać na PC i konsolach jednocześnie. Wiedzieliśmy więc, że nikt nie będzie do końca zadowolony - dla wielu interfejs jest zbyt konsolowy, i vice versa. Nauczyliśmy się, że do pracy nad GUI należy podejść z pokorą. Pracowaliśmy nad nieskończoną grą, i ilość iteracji sprawiała, że czasami rwaliśmy włosy z głowy. Ale cieszymy się, że nasza praca stała się częścią prawdziwej gry. Jeżeli zajmujecie się grafiką i lubicie projektować logotypy, to zapoznajcie się też z historią tworzenia Wiedźmińskiego logo:

Zdaję sobie sprawę z tego, że PCtowe logo przypadło do gustu wielu fanom, niemniej jednak w głębi duszy czułem, że nasz Albino-Viggo zasługuje na coś lepszego. Główną obawą było to, że pierwotne logo było w zasadzie niezmodyfikowaną czcionką Mason. Jest to znany font, mający swoja historię, i często wykorzystywany (żeby nie powiedzieć nadużywany) na okładkach miernych książek fantasy. Źródło: Studio BX

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)