PSP otwiera się na najmłodszych
Dotąd PSP była przedstawiana przez Sony niemal wyłącznie jako produkt dla lubiących gadżety młodych mężczyzn i koniec. Firma chyba jednak popatrzyła na Nintendo, pomyślała chwilę i uznała, że warto skierować swój produkt także do nieco młodszych odbiorców. W tym celu wystartowała kampania promocyjna "Twój cały świat w twoich rękach", której przedsmak można sprawdzić tutaj. Sony nadal zapewnia, że PSP kieruje do dotychczasowej grupy odbiorców, ale grami takimi jak Harry Potter i Petz chce podbić też serca najmłodszych. Z kilkoma tytułami może im się jednak to nie udać. W ogóle mam wrażenie, że firma nagle odkryła, że kierowanie swego produktu do bardzo wąskiego, ściśle zdefiniowanego grona graczy, nie daje oczekiwanych efektów. Ciekawe, czy niedługo na PSP pojawią się także gry przeznaczone dla kobiet.
20.05.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:46
[via Destructoid]