PS3 i Xbox 360 jednak nie dostaną swojej wersji Dying Light

Dlaczego?

PS3 i Xbox 360 jednak nie dostaną swojej wersji Dying Light
marcindmjqtx

Dying Light od początku zapowiadany był na PC, PS4 i Xboksa One, ale także i starsze konsole: PS3 i Xboksa 360. Na trzy miesiące przed premierą Techland poinformował jednak, że posiadacze tych ostatnich obejdą się smakiem. Skąd ta decyzja? Jak tłumaczą twórcy:

Spędziliśmy ostatnie trzy lata upewniając się, że wszystkie składowe naszej produkcji sumują się na unikalną rozgrywkę nowej generacji. Duża część tego next-genowego klimatu jest ściśle powiązana ze stroną technologiczną Dying Light. Przykładowo, na ekranie może być jednocześnie wyświetlanych do 200 000 obiektów. Dodając do tego wykorzystanie realistycznej, bazującej na fizyce technologii oświetlenia, wchodzimy na najwyższe technologiczne obroty. Te cechy, wraz kluczowymi elementami rozgrywki - takimi jak Natural Movement, rozbudowany system rozwoju bohatera i rozległy, otwarty świat - są nieodłączną częścią wrażeń z rozgrywki w Dying Light. Jednakże na połączenie ich wszystkich w jedno, płynne doświadczenie, pozwalają tylko najnowocześniejsze platformy sprzętowe. Z tego powodu, po wewnętrznych testach doszliśmy do wniosku, że nie mamy wyboru i musimy zrezygnować z konsol poprzedniej generacji, wydając Dying Light wyłącznie na Xbox One, PlayStation 4 i PC. Mówiąc prościej, starsze konsole nie mogły technologicznie udźwignąć naszej produkcji, pozostając jednocześnie w zgodzie z charakterem który nadaliśmy grze. Tłumaczenie do zaakceptowania, szkoda, że tak późne. Zwłaszcza że o braku Dying Light na konsole poprzedniej generacji plotkowało się od wielu miesięcy. Przy takich powodach trudno uwierzyć, by dopiero kwartał przed premierą Techland doszedł do wniosku, że jednak nie da rady. No ale kierowanie gry do posiadaczy wszystkich tych konsol na pewno zwiększyło zasięg docierania informacji, więc gdy już posiadacze starszego sprzętu przesiądą się na nowszy, nazwę gry będą znali.

Premiera w Europie prawdopodobnie 30 stycznia 2015 roku. Prawdopodobnie na PS4, prawdopodobnie na Xboksa One i prawdopodobnie na PC.

[Źródło: informacja prasowa]

Marcin Kosman

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.