Przyszłość z cyfrową dystrybucją wg Codemasters

Jak może wyglądać przyszłość? Czy cyfrowa dystrybucja wyeliminuje sklepy? Na to pytanie odpowiedział Rod Cousens z Codemasters. I to dość ciekawie.

Przyszłość z cyfrową dystrybucją wg Codemasters
marcindmjqtx

09.11.2009 | aktual.: 15.01.2016 13:41

W wywiadzie dla GI.biz możemy przeczytać:

Pozwólcie, że przedstawię scenariusz, który mógłby się wydarzyć w przeciągu najbliższych 3-5 lat. Gry nie kosztują już 50 funtów, a 20-30, są jednak niedokończone. Później musisz dokupić kolejne plansze i dodatki aby w grze posuwać się do przodu, a same dodatki zawierają różne mikro-transakcje. [...] Zakupy możesz oferować z poziomu gry albo za pośrednictwem sklepów, które sprzedają kody odblokowujące przyszłe dodatki. [...] To dużo bardziej konstruktywne działanie, niż próba eliminacji rynku wtórnego, , które moim zdaniem szkodzi tworzeniu gier i powoduje stagnację w branży. Nie zapomnijcie sprawdzić świetnej gry, która nabija się  cyfrowej dystrybucji i dodatków - Upgrade Complete

I jak się Wam podoba jego wizja? W sumie to ciekawe, bo część gier na pewno można by sprzedawać w ten sposób. Przykład - epizodyczne wydanie Fable 2. W sumie całkiem niezły pomysł. Oczywiście, jeżeli będą one odpowiednio tańsze i to również po zsumowaniu cen poszczególnych rozszerzeń.

Tak samo można by robić z grami sportowymi - jedna drużyna i jeden stadion, trasa itp w początkowym zestawie - reszta dokupywana wg potrzeb. Da się? Zapewne tak. No ale to tylko pewna wizja Codemasters.

A Waszym zdaniem?

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.