Przepraszam, w mojej DOTA 2 pływa trzeci epizod Half-Life 2
Jak to zwykle bywa, do sieci trafiła wersja DOTA 2 pochodząca z zamkniętych i niedostępnych zwykłym śmiertelnikom betatestów. Ku zaskoczeniu gmerających w plikach szperaczy okazało się, że jest w nich ślad po... trzecim epizodzie Half-Life 2.
marcindmjqtx
20.09.2011 | aktual.: 06.01.2016 11:58
Ślad to bardzo dobre określenie na ilość szczegółów do jakich się dokopano. Pierwsze to fragment kodu wyglądający na listę dostępnych w HL2:E3 broni:
/src/game/server/ep3/weapon_icegun.cpp /src/game/server/ep3/weaponizer_concrete.cpp /src/game/server/ep3/weaponizer_liquid.cpp /src/game/server/ep3/weaponizer_metal.cpp /src/game/server/ep3/weapon_flamethrower.cppTyle lat czekania i teraz przynajmniej wiemy, że planowali umieścić w grze miotacz ognia. I broń znaną jako Weaponizer, która najwidoczniej mogłaby zmieniać właściwości. Tylko nie wiem czy swoje, czy otoczenia. Rzecz to na tyle nowa, że nie ma po niej póki co śladu w fanowskiej wiki HL.
Inna poszlaka wskazuje, że w grze planowany jest/był tryb sieciowy, czyżby kooperacja?
/src/matchmaking/matchmaking_cstrike /src/matchmaking/matchmaking_dota /src/matchmaking/matchmaking_episodic /src/matchmaking/matchmaking_portal2 /src/matchmaking/matchmaking_swarm /src/matchmaking/matchmaking_tfNa liście jest każda z obecnie znanych i żywych gier Valve dysponujących jakimś komponentem sieciowym, więc możemy się jedynie domyślać, czy "episodic" oznacza epizod trzeci i jak właściwie tryb dla wielu graczy może wyglądać.
Póki co, nie dokopano się w plikach DOTA 2 do daty premiery trzeciego epizodu.
Źródło: TeamLiquid
Konrad Hildebrand, dzięki Krzysiek!