Ślad to bardzo dobre określenie na ilość szczegółów do jakich się dokopano. Pierwsze to fragment kodu wyglądający na listę dostępnych w HL2:E3 broni:
/src/game/server/ep3/weapon_icegun.cpp /src/game/server/ep3/weaponizer_concrete.cpp /src/game/server/ep3/weaponizer_liquid.cpp /src/game/server/ep3/weaponizer_metal.cpp /src/game/server/ep3/weapon_flamethrower.cppTyle lat czekania i teraz przynajmniej wiemy, że planowali umieścić w grze miotacz ognia. I broń znaną jako Weaponizer, która najwidoczniej mogłaby zmieniać właściwości. Tylko nie wiem czy swoje, czy otoczenia. Rzecz to na tyle nowa, że nie ma po niej póki co śladu w fanowskiej wiki HL.
Inna poszlaka wskazuje, że w grze planowany jest/był tryb sieciowy, czyżby kooperacja?
/src/matchmaking/matchmaking_cstrike /src/matchmaking/matchmaking_dota /src/matchmaking/matchmaking_episodic /src/matchmaking/matchmaking_portal2 /src/matchmaking/matchmaking_swarm /src/matchmaking/matchmaking_tfNa liście jest każda z obecnie znanych i żywych gier Valve dysponujących jakimś komponentem sieciowym, więc możemy się jedynie domyślać, czy "episodic" oznacza epizod trzeci i jak właściwie tryb dla wielu graczy może wyglądać.
Póki co, nie dokopano się w plikach DOTA 2 do daty premiery trzeciego epizodu.
Źródło: TeamLiquid
Konrad Hildebrand, dzięki Krzysiek!