PRomocyjne podsumowanie roku według Branży Gier

Co prawda na wszelkie podsumowania roku 2009 jeszcze przyjdzie czas, ale Hubert z Branży Gier wraz z kilkoma zaprzyjaźnionymi dziennikarzami postanowił przyjrzeć się najciekawszym kampaniom promocyjnym gier na świecie, jak również w Polsce. Cały tekst jest warty przeczytania i odsyłam Was do źródła, ja natomiast zwróciłem uwagę na jedną rzecz:

PRomocyjne podsumowanie roku według Branży Gier
marcindmjqtx

07.12.2009 | aktual.: 11.01.2016 17:33

3. Ciemność  - widzę ciemność. „Jest jednak z tym Internetem pewien problem - zapotrzebowanie na informacje (i pół-informacje) jest w nim tak duże, że trudno coś wyłowić z medialnego szumu, a tym bardziej zapamiętać i przypomnieć sobie przy okazji takiego podsumowania.” Te święte słowa Tymona przytaczam nie tylko dlatego, że w 100 % się z nimi zgadzam, ale doskonale obrazują środowisko w jakim przyszło toczyć wydawcom boje o uwagę i portfele graczy. Niesłychanie trudno jest coś wyłowić w tym zgiełku, dlatego proszę o komentarze jeśli jakaś ciekawą akcję pominęliśmy. Zgadzam się całkowicie, że internet jako medium zdecydowanie zyskał, właśnie przez to, że jest globalny, a informacje dostarczane są natychmiastowo. Niestety razem z tym wszystkim jesteśmy wręcz zasypywani chorymi ilościami informacji, a odfiltrowanie sensownych rzeczy to nie lada wyzwanie.

Dlatego pamiętajcie, że nie jest tak, że o jakiejś informacji nie chcemy napisać, bo nie lubimy jakiejś konsoli czy ktoś nam płaci. Po prostu czekamy na informacje od wydawcy czy też źródło wydaje nam się niepewne. Czasem też coś nam po prostu umknie, ale wtedy liczymy na Was, naszą społeczność.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościciekawostkipodsumowania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.