PRomocyjne podsumowanie roku według Branży Gier
Co prawda na wszelkie podsumowania roku 2009 jeszcze przyjdzie czas, ale Hubert z Branży Gier wraz z kilkoma zaprzyjaźnionymi dziennikarzami postanowił przyjrzeć się najciekawszym kampaniom promocyjnym gier na świecie, jak również w Polsce. Cały tekst jest warty przeczytania i odsyłam Was do źródła, ja natomiast zwróciłem uwagę na jedną rzecz:
07.12.2009 | aktual.: 11.01.2016 17:33
3. Ciemność - widzę ciemność. „Jest jednak z tym Internetem pewien problem - zapotrzebowanie na informacje (i pół-informacje) jest w nim tak duże, że trudno coś wyłowić z medialnego szumu, a tym bardziej zapamiętać i przypomnieć sobie przy okazji takiego podsumowania.” Te święte słowa Tymona przytaczam nie tylko dlatego, że w 100 % się z nimi zgadzam, ale doskonale obrazują środowisko w jakim przyszło toczyć wydawcom boje o uwagę i portfele graczy. Niesłychanie trudno jest coś wyłowić w tym zgiełku, dlatego proszę o komentarze jeśli jakaś ciekawą akcję pominęliśmy. Zgadzam się całkowicie, że internet jako medium zdecydowanie zyskał, właśnie przez to, że jest globalny, a informacje dostarczane są natychmiastowo. Niestety razem z tym wszystkim jesteśmy wręcz zasypywani chorymi ilościami informacji, a odfiltrowanie sensownych rzeczy to nie lada wyzwanie.
Dlatego pamiętajcie, że nie jest tak, że o jakiejś informacji nie chcemy napisać, bo nie lubimy jakiejś konsoli czy ktoś nam płaci. Po prostu czekamy na informacje od wydawcy czy też źródło wydaje nam się niepewne. Czasem też coś nam po prostu umknie, ale wtedy liczymy na Was, naszą społeczność.