Projektowanie i implementacja rozległych fabuł ponownie, tym razem z komentarzem autora

Do tej pory prezentację Artura Ganszyńca (naszego nowego felietonisty) o projektowaniu fabuł w grach wideo mogliście tylko przejrzeć na sucho. Teraz możecie ją obejrzeć z komentarzem autora.

marcindmjqtx

21.04.2010 | aktual.: 15.01.2016 13:24

Wystąpienie jest długie, bo trwa aż półtorej godziny, ale jeżeli interesuje Was proces tworzenia gier, to moim zdaniem naprawdę warto poświęcić trochę czasu i zobaczyć ten wykład.

Przypomnijmy, że same slajdy możecie znaleźć tutaj.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościwiedźminbranża
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.