Projekt Icarus to tak naprawdę BioShock Infinite
A więc BioShock to po prostu nowy setting dla gier. Po dwóch dziejących się pod wodą mamy trzecią - BioShock Infinite - której akcja ma miejsc w latającym mieście.
Zwiastun gry mam nadzieję, że już obejrzeliście. Jeżeli nie, zamieszczamy go poniżej.
BioShock Infinite Debut Trailer(Audio sync fixed version availble in description box)
Nasz bohater będzie zniesławionym agentem Pinkertona o imieniu Booker DeWitt. Naszym zadaniem jest znalezienie kobiety imieniem Elizabeth, którą ostatnio widziano w latającym mieście Columbia. Rzecz w tym, że nikt nie wie, gdzie ono jest. Dopiero my dostajemy wskazówki od tajemniczego zleceniodawcy.
Akcja gry dzieje się w 1910 roku. Columbia w założeniu miała być latającym miastem handlu, ale tak jak i w przypadku Rapture coś się w niej złego się wydarzyło i miasto zniknęło. Podczas pokazu Levine mówił też, że zamieniło się w Gwiazdę Śmierci.
Rozgrywka jest podobna do tej znanej z BioShocka. To FPS, gdzie poza pistoletami możemy też oberwać od fireballa. W trakcie gry nasz agent będzie działał wraz z Elizabeth. Będzie ona kontrolowana przez konsolę, nie drugiego gracza. Ma ona dać możliwość opowiedzenia historii i prowadzenia fabuły w trakcie rozgrywki, coś jak L4D.
Premiera gry w 2012 na PS3, PC i Xbox 360. Dla mnie bomba!
Piotr Gnyp
PS Nowe informacje będą dodawane, jak tylko się pojawią. Liczymy też na Wasze komentarze.
O historii Columbii na GoLu czytamy:
W przeciwieństwie do Rapture Columbia nie została zbudowana w absolutnej tajemnicy, wręcz przeciwnie. W trakcie trwających kilkadziesiąt lat prac nad stworzeniem fruwającego miasta Amerykanie szczycili się tym projektem, a gdy wreszcie go ukończono, z dumą prezentowali go światu. Niestety, niezbyt długo. Na przełomie XIX i XX wieku, gdy Columbia wzięła udział w pewnym międzynarodowym incydencie, okazało się, że stacja jest w rzeczywistości znakomicie uzbrojoną fortecą, która dzięki swojej dużej mobilności i ogromnej sile ognia jest w stanie poważnie zagrozić porządkowi na świecie. Tuż po wybuchu tego globalnego kryzysu podniebna stacja odleciała w nieznanym kierunku i ukryła się w chmurach przed wzrokiem ludzkości. Nikt nie widział jej przez kolejne piętnaście lat. Możemy też się dowiedzieć, że Elizabeth nie zawsze będzie nam towarzyszyć, oraz że posiada dużo większe moce psychiczne od naszego bohatera. Gra działa na Unreal Engine 3.