Project Morpheus nabiera mocy. Premiera gogli VR od Sony za rok

Ekran OLED zamiast LCD, częstsze odświeżanie obrazu i nowy design - a to nie koniec zmian.

Project Morpheus nabiera mocy. Premiera gogli VR od Sony za rok
marcindmjqtx

Materiał wideo z Tomkiem w roli głównej, który - delikatnie mówiąc - nie czuł się zbyt dobrze po partii z Project Morpheus, był jednym z najchętniej oglądanych podczas zeszłorocznego E3. Niewykluczone, że organizm Tomka nie zareaguje już podobnie przy kolejnym spotkaniu z Morfeuszem, bo urządzenie doczekało się istotnych zmian.

Na Game Developers Conference pokazano nowy design urządzenia, ale przede wszystkim ogłoszono jego nową, znacznie lepszą specyfikację. Zamiast 5-calowego ekranu LCD - 5,7-calowy OLED z rozdzielczością 1980x1080 i podobno bez rozmyć w ruchu. Zamiast odświeżania rzędu 60 klatek na sekundę - 120, czyli dwa razy tyle. Do tego opóźnienie zredukowane poniżej 18 ms i dokładniejsze śledzenie ruchu głowy.

Project Morpheus

Samą konstrukcję łatwiej się teraz zakłada i zdejmuje. A przy okazji nie uciska ona twarzy, bo ciężar przejęła w dużej części opaska.

Premiera Project Morpheus przewidziana jest na pierwszą połowę 2016 roku. A jego ostateczny kształt pewnie jeszcze ulegnie zmianie - konkurencja nie śpi. W tej chwili produkt Sony na papierze jest jednak w czołówce wśród szykowanych hełmów VR. Ciekawe tylko, jak będzie z popularnością wśród graczy. Jesteście zainteresowani Morpheusem i resztą VR-brygady?

[Źródło: Sony]

Marcin Kosman

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościsonygdc
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.