Project Godus walczy o domknięcie budżetu na Kickstarterze

Dotychczas, gdy jakiś uznany twórca ogłaszał, że zbiera pieniądze na nową grę na Kickstarterze, w większości przypadków kasa płynęła do niego strumieniem i wszystko było załatwione przed czasem. Z Godus Petera Moluneux jest jednak inaczej.

Project Godus walczy o domknięcie budżetu na Kickstarterze
marcindmjqtx

18.12.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:26

Co prawda do końca zbiórki zostały jeszcze trzy dni, to pomimo całego szumu związanego z 22 Cans do pełnej sumy zostało jeszcze ponad 90 tysięcy funtów, czyli 20 proc. całej sumy. Zazwyczaj w podobnych przypadkach suma funduszy zbieranych na Kickstarterze przekraczała zakładany budżet gdzies w połowie i resztę czasu twórcy spędzali na zastanawianiu się, o co rozszerzyć ich projekt. Twórcy Godus zastanawiają się, co też zrobić, aby rzutem na taśmę zebrać całość. W końcu niedawno głośno było o jednym growym projekcie, któremu do pełnej sumy zabrakło... 28 dolarów. Kickstarter działa tak, że gdy cała suma nie zostanie zebrana, to pieniądze wracają na konto ofiarodawców i do organizatorów zbiorki nie trafia żaden grosz/cent/pens.

Godus więc walczy. Tym razem twórcy udostępnili materiał wideo z prototypowej wersji gry. Przypomnijmy, rzecz ma polegać na zabawie w stylu starszych produkcji przy których palce maczał Molyneux: Populous i Black & White: zarządzaniu plemieniem, od szałasu do rojnej osady. Na poniższym filmiku przedstawiono więc ogólne zasady (modyfikowanie terenu, obserwowanie jak wyznawcy żyją swoim życiem), urocze, ze walki wyglądają tak samo jak w starych Settlersach: na masie pojedynków 1 vs 1.

Nie jestem przekonany, czy Godusowi uda się zebrać pełną sumę. W zachodniej części internetu coraz częściej pojawiają się głosy narzekające na nadmiar weteranów branży zbierających fundusze na Kickstarterze, zabierając tym samym miejsce i uwagę mniej znanym twórcom. Po latach pracy na wysokich stanowiskach w Microsofcie dla wielu Moluneux nie wygląda na takiego, który potrzebuje pomocy od fanów. Osobiście wydaje mi się, że Godus może paść ofiarą innego projektu studia, Curiosity, o którym było znacznie bardziej głośno i mógł ukraść show następnej grze.

Zobaczymy za trzy dni.

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.