Project Arena to teraz Sparc. Autorzy EVE Online łączą VR z eSportem

Dalej pachnie Tronem, a premiera jeszcze w tym roku.

Project Arena to teraz Sparc. Autorzy EVE Online łączą VR z eSportem
Maciej Kowalik

CCP nie zasypiało gruszek w popiele. Już na początku zeszłego roku zebrało od inwestorów 30 milionów dolarów na produkcję gier na gogle wirtualnej rzeczywistości, czego efektem jest Eve: Valkyrie i dwie części Gunjacka. Ale Islandczycy nie chcą ograniczać się tylko do rozszerzania uniwersum EVE Online pobocznymi projektami.

'Project Arena' is a Tron-like VR eSport for Oculus Touch and HTC Vive

Rok temu eksperymentowali z Project Arena na Rifta i Vive, które właśnie oficjalnie przemieniło się w Sparc. Do platform docelowych dopisujemy jeszcze PS VR, a premiera gry ma odbyć się jeszcze w tym roku.

Skojarzenia z filmem Tron pojawiały się wtedy i muszą pojawić się dziś. Cel? Trafienie przeciwnika piłką, która odbija się od ścian areny. Każdy gracz dysponuje pozwalającą blokować ją i odbijać tarczą. Odczytywanie pozycji całego ciała gracza ma pozwolić również na uniki. Tyle podstaw, choć autorzy obiecują rozmaite tryby gry.

Sparc - Virtual Sport. Real Competition. (Announcement trailer)

Esencją Sparc ma być sieciowy multiplayer. Samotny gracz będzie mógł skorzystać z treningu czy trybu wyzwań, ale to tyle. CCP pracuje nad wirtualnymi poczekalniami, które pozwolą oglądać mecze innych i rezerwować sobie miejsce na arenie.

Obraz

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.