Producent Fallouta 3: Microsoft skopał marketing Halo 3: ODST

Według Ashleya Chenga z Bethesdy, jednego z producentów Fallouta 3, negatywne reakcje na Halo 3: ODST (w naszej recenzji oceniliśmy grę pozytywnie) nie są winą jakości samej gry, a kiepskiej kampanii marketingowej.

Producent Fallouta 3: Microsoft skopał marketing Halo 3: ODST
marcindmjqtx

22.09.2009 | aktual.: 21.12.2015 12:39

Większość zarzutów graczy wobec ODST skupia się na rzekomo zbyt wysokiej cenie za zbyt krótką rozgrywkę. Według Chenga zarzuty te są bezpodstawne:

Microsoft i/lub Bungie zupełnie sknociły marketing tej gry. Najpierw twierdzili, że to samodzielny dodatek, a potem nagle, że nie, zaraz, jednak będzie kosztować pełną cenę bo - niespodzianka! - wrzuciliśmy tam więcej rzeczy i teraz gra nazywa się Halo ODST, a nie Halo Recon. Tak, jakby Microsoft kiedykolwiek zamierzał sprzedawać to za mniej niż pełną cenę. To nowe Halo, i tak sprzeda się jak ciepłe bułeczki.

Przez to wszystko, recenzenci twierdzą teraz, że Halo ODT może nie być warte ceny, że powinno być tańsze itp.. Dajcie spokój. Po pierwsze, większość gier, szczególnie strzelanek FPP, zapewnia najwyżej od 5 do 10 godzin rozgrywki. Co wyróżnia w tym względzie Halo? Nie można tu po prostu narzekać tylko na Halo ODST. Założę się, że gdyby Microsoft nie skopał kampanii marketingowej, dużo mniej mówiłoby się o cenach.

O ile nie narzekałbym wcale, gdyby gry były tańsze i/lub dłuższe, to jednak zgodzę się z Chengiem, że ODST wcale się pod tym względem nie wyróżnia (a polska cena wynosi 149,90 zł). A nawet jeśli kampania jest dość krótka, to tytuł ten skupia się jednak na grze wieloosobowej, który zapewni nam dużo więcej godzin rozgrywki.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360microsoft
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.