Problemy God of War Ragnarok. Spoilery szaleją jak topór Kratosa

Gracze, którzy nie chcą popsuć sobie wrażeń z God of War Ragnarok, powinni w ciągu najbliższych dni zachować szczególną ostrożność. W sieci aż roi się od spoilerów. Deweloperzy komentują zaistniałą sytuację i nie przebierają w słowach.

God of War Ragnarok
God of War Ragnarok
Źródło zdjęć: © YouTube

31.10.2022 | aktual.: 31.10.2022 10:49

Jak niewiele potrzeba, by odebrać całą radość z grania. Wyobraźmy sobie, że przez długie lata czekamy na wymarzoną grę, a tuż przez samą premierą napotykamy spoilery, zdradzające kluczowe fragmenty fabuły. I to właśnie się dzieje. God of War Ragnarok cierpi aktualnie na nadmiar spoilerów (jednak tu ich nie uświadczycie).

Santa Monica Studio, deweloper odpowiedzialny za God of War Ragnarok, zmaga się z olbrzymią falą przecieków i nieustannie monitoruje sieć, w celu usunięcia spoilerów. Temat poruszył publicznie Cory Barlog, dyrektor kreatywny studia, który nie ukrywa frustracji.

Załączony wątek ujawnia, co dokładnie się wydarzyło. Za przecieki God of War Ragnarok mają rzekomo odpowiadać "sprzedawcy, który sprzedają grę na dwa tygodnie przed premierą". Ta sytuacja jest stresująca dla dewelopera jak i dla samych graczy.

Wiecie, w tej chwili naprawdę mogę zrozumieć korzyści z posiadania tylko instalatora na fizycznym dysku.

Cory Barlog

Cory Barlog w swoim wpisie pokusił się rzecz jasna o pewne nawiązanie do Call of Duty: Modern Warfare II. Chodzi o kwestię nośnika fizycznego. Otóz nowy CoD posiada nośnik, ale znajduje się na nim jedynie 72 MB danych, co w praktyce oznacza, że ponad 150 GB należy pobrać z sieci.

God of War Ragnarok zadebiutuje 9 listopada. Ponownie: by nie psuć sobie nadchodzącej premiery, należy poruszać się niezwykle ostrożnie w sieci, bowiem część przecieków zdoła przebić się do infosfery.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.