Prezes Segi: "Zawiedliśmy zaufanie fanów"

Co prawda, to prawda.

Prezes Segi: "Zawiedliśmy zaufanie fanów"
marcindmjqtx

Robiliśmy, co w naszej mocy, by zbudować ze starszymi fanami związek oparty na obustronnym zaufaniu. Z perspektywy czasu jednak, w ostatnich 10 latach pojawiły się gry, które to zaufanie zawiodły. Mówi w rozmowie z Famitsu CEO Segi, Hajime Satomi.

W latach 90-tych Sega słynęła ze swojej marki. Później straciliśmy jednak zaufanie i została nam tylko reputacja (z tą też już krucho - dop.). Chcemy odzyskać zaufanie klientów i znów zostać istotną marką. Rozwija myśl Satomi. Jak tego dokonać?

Rozmawiałem z pracownikami o tym, że powinniśmy od teraz zacząć przykładać wielką wagę do jakości (cóż za objawienie! - dop.). Szczególnie w Ameryce Północnej i Europie, gdzie zawsze był większy nacisk na terminy. Uważam, że jeśli nie uda się zachować jakości, to lepiej nic nie wydawać. Tłumaczy nową politykę szef Segi. Można też czerpać inspirację od lepiej odnajdującej się w dzisiejszych czasach konkurencji.

W kwestii zachodniego rynku nauczyliśmy się wiele od Atlusa. Jeśli zrobimy tytuł wysokiej jakości, jest duża szansa, że odniesie sukces także na zachodzie wśród lubiących japońskie produkcje graczy. Kiedy powinniśmy spodziewać się pierwszych jaskółek zwiastujących wiosnę Segi? Być może już we wrześniu.

Przez przywiązanie do jakości nie mogę powiedzieć nic na pewno, ale wierzę, że zapowiemy coś na konsole stacjonarne na Tokyo Game Show 2015. [Źródło: Siliconera]

Piotr Bajda

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.