Premiery hitów w ciągu całego roku? To możliwe dzięki dystrybucji cyfrowej

Od dawna wiadomo, że niektóre okresy roku są bardziej naładowane premierami niż inne. Szczególnie to widać przed świętami Bożego Narodzenia, najbardziej w październiku i listopadzie, kiedy premier potencjalnych hitów jest najwięcej. Nie inaczej będzie i w tym roku. Wystarczy wymienić premiery m.in. Assassin's Creed 2, Brutal Legend, NBA 2K10, Risen czy Alpha Protocol. Na co się wtedy zdecydować? Czy istnieje rozwiązanie tego problemu? Okazuje się, że pomocną dłoń może wyciągnąć dystrybucja cyfrowa.

Premiery hitów w ciągu całego roku? To możliwe dzięki dystrybucji cyfrowej
marcindmjqtx

Jak twierdzi Alex Evans, jeden z założycieli Media Molecule (twórcy Little Big Planet), cyfrowa dystrybucja, z którą wiązałoby się obniżenie cen mogłaby spowodować większą chęć zakupu gier nie tylko we wspomnianym okresie, ale również w ciągu całego roku. Warto wspomnieć, że wcześniej MM stwierdziło, iż w czasie premiery LBP musiało walczyć m.in. z Falloutem 3 i podobnymi hitami. Deweloper nie chciałby jednak, aby wiązało się to ze specjalnym ustawianiem kalendarza:   "Gry powinny być dostarczane graczom tak szybko, jak to możliwe. Ludzie np. kupują płyty CD przez cały rok."  Nie sposób się z nim nie zgodzić. Przed każdymi świętami sam mam dylemat, co sobie zażyczyć. Wybór ogromny i nie sposób się zdecydować. Chciałbym, aby gry wychodziły równomiernie przez cały rok. Dlaczego np. maj miałby być gorszym miesiącem na premierę niż listopad, tym bardziej że wyniki badań to potwierdzają. Mam tylko nadzieję, że pojawienie się gry we wcześniejszym okresie nie odbędzie się kosztem ich jakości. Dopracowana gra powinna pojawić się na rynku jak najszybciej, niezależnie od pory dnia, miesiąca czy roku.

Michał Jankowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.