Premiera Rune II okazją do zamknięcia Human Head Stuidos

Strona głównaPremiera Rune II okazją do zamknięcia Human Head Stuidos
14.11.2019 09:39
Premiera Rune II okazją do zamknięcia Human Head Stuidos
Bartosz Witoszka
Bartosz Witoszka

Wydali grę, zamknęli studio i otworzyli nowe z dokładnie tą samą ekipą. I to wszystko w 24 godziny. Ciekawe kto podejmie się nakręcenia filmu?

Oczywiście że nie wyglądało to dokładnie tak, jak opisałem to w zajawce, a za wszystkim stał pewnie szereg decyzji biznesowych i tygodnie długich rozmów. Z perspektywy obserwatora wygląda to jednak niczym historia rodem z filmu akcji, w której bohater robi milion rzeczy na raz i jeszcze udaje mu się znaleźć miłość swojego życia.

325345843316275164

Prey 2: Cinematic trailer

Wracając do tematu, teraz znów we wszystkim palca macza Bethesda, ale tym razem wyciągnęła do Human Head Studios pomocną rękę. We wtorek na Epic Games Store pojawiło się Rune II, które, powiedzmy sobie szczerze, nie było najbardziej oczekiwaną grą tego sezonu. Dość mizerna zapowiedź na tegorocznym PC Gaming Show przepadła w informacyjnym szumie i przyznam szczerze, że zapomniałem o tej produkcji. Nie pomogła nawet ekskluzywność na platformie Tima Sweeneya ani pieniądze uzyskane z tego tytułu.

Dzień po premierze gry, studio ogłosiło upadłość, ale na szczęście obyło się bez dramatycznych historii, których świadkami byliśmy przy okazji zamknięcia Telltale Games. Wszyscy deweloperzy dostali nowe posady w Roundhouse Studios, które bezpośrednio podlega Bethesdzie.

Pisze Katherine Stull, odpowiedzialna za kontakty ze społecznością, w ogłoszeniu na stronie firmy. Na razie nie wiadomo czym dokładnie będzie zajmowało się studio, ale spekuluje się, że zostanie przydzielone do tworzenia nowych, jeszcze niezapowiedzianych projektów.

Bartek Witoszka

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)