Premiera Rune II okazją do zamknięcia Human Head Stuidos

Wydali grę, zamknęli studio i otworzyli nowe z dokładnie tą samą ekipą. I to wszystko w 24 godziny. Ciekawe kto podejmie się nakręcenia filmu?

Premiera Rune II okazją do zamknięcia Human Head Stuidos
Bartosz Witoszka

14.11.2019 | aktual.: 14.11.2019 13:12

Oczywiście że nie wyglądało to dokładnie tak, jak opisałem to w zajawce, a za wszystkim stał pewnie szereg decyzji biznesowych i tygodnie długich rozmów. Z perspektywy obserwatora wygląda to jednak niczym historia rodem z filmu akcji, w której bohater robi milion rzeczy na raz i jeszcze udaje mu się znaleźć miłość swojego życia.

Obraz

Prey 2: Cinematic trailer

Wracając do tematu, teraz znów we wszystkim palca macza Bethesda, ale tym razem wyciągnęła do Human Head Studios pomocną rękę. We wtorek na Epic Games Store pojawiło się Rune II, które, powiedzmy sobie szczerze, nie było najbardziej oczekiwaną grą tego sezonu. Dość mizerna zapowiedź na tegorocznym PC Gaming Show przepadła w informacyjnym szumie i przyznam szczerze, że zapomniałem o tej produkcji. Nie pomogła nawet ekskluzywność na platformie Tima Sweeneya ani pieniądze uzyskane z tego tytułu.

Dzień po premierze gry, studio ogłosiło upadłość, ale na szczęście obyło się bez dramatycznych historii, których świadkami byliśmy przy okazji zamknięcia Telltale Games. Wszyscy deweloperzy dostali nowe posady w Roundhouse Studios, które bezpośrednio podlega Bethesdzie.

Pisze Katherine Stull, odpowiedzialna za kontakty ze społecznością, w ogłoszeniu na stronie firmy. Na razie nie wiadomo czym dokładnie będzie zajmowało się studio, ale spekuluje się, że zostanie przydzielone do tworzenia nowych, jeszcze niezapowiedzianych projektów.

Bartek Witoszka

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościbethesda softworkshuman head studios
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.