Prelude Rune od Square Enix nareszcie nabiera kształtu

I piękna. Oraz daje nadzieję na kolejną wielką markę w gatunku.

Prelude Rune od Square Enix nareszcie nabiera kształtu
Adam Piechota

Oficjalnie nadal nazywa się to Project Prelude Rune, ale wnioskując po dawnym „Project Octopath Traveler”, po czasie odrzucą zapewne z tytułu „Project”, a finalny produkt nazwany będzie albo Prelude Rune, albo… jakoś zupełnie inaczej. Niemniej - pierwszą wzmiankę o nim czytaliśmy w lutym 2017 roku. Pamiętam doskonale, bo od jakiegoś czasu wracałem myślami do nowego, zarządzanego przez producenta Namcowskiego Tales of (Hideo Babę) studia Istolia. Półtora roku temu dostaliśmy bowiem tylko grafiki koncepcyjne (ze smokami!). A na Tokyo Game Show Square przywaliło nieco konkretniej. Niedługi zwiastun z… niewielką dawką domniemanego gameplayu.

Absolutnie przepiękny, cel-shadowany świat. To, jak podejrzewam, będzie chwilowo największym wabikiem marketingowym Prelude Rune. W zależności od tego, jak długo śledzicie japońskie erpegi, skojarzycie tę oprawę albo z Valkyria Chronicles, albo - i pod tym się z chęcią podpiszę - Rogue Galaxy czy nawet Dragon Quest VIII. Czyli naprawdę solidnymi klasykami z ery PlayStation 2. Niestety, to zaledwie kilkanaście sekund, które wyraźnie podkreśla, że jesteśmy całkiem daleko od dnia premiery. Czy nawet oficjalnego wskazania tego dnia. Chociaż jako platformę docelową nadal wskazuje się obecną konsolę Sony.

Autorzy nie wyjaśnili, ba - nie pokazali nawet, żadnego systemu walki. A to przecież „dość” istotna kwestia. Zwłaszcza gdy projekt wyreżyserował gość, który zjadł zęby na Talesach. Zatem nieco banalnych produkcjach, gdzie wystarczy mieć odpowiedni poziom postaci i pocierać rytmicznie przycisk odpowiadający za atak (cóż, przepraszam fanów, ale w większości przypadków tak to w gruncie rzeczy wygląda). Zresztą Square musi skupić się teraz na czymś o wiele bardziej realnym - Kingdom Hearts III. Prelude Rune, podobnie jak remake Final Fantasy VII, o ile w niego wierzycie, niech sobie wróci później. Dobrze po prostu wiedzieć, że prace idą stabilnie do przodu.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościsonysquare enix
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.