Prawie 140 tysięcy dni na dobę gramy w Angry Birds

Jak się okazuje, Angry Birds odpowiada za całkiem spore straty dla PKB. Średnio, użytkownicy grają we Wściekła Ptaki aż 200000000 (dwieście milionów) minut dziennie.

Prawie 140 tysięcy dni na dobę gramy w Angry Birds
marcindmjqtx

30.01.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:58

Jak się okazuje, Angry Birds odpowiada za całkiem spore straty dla PKB. Średnio, użytkownicy grają we Wściekła Ptaki aż 200000000 (dwieście milionów) minut dziennie.

20120130133156lcichy RED C:mpa11056213.rtf mamali word 140 tysięcy dni na dobę

Tyle razy gramy w Angry Birds.

Jak się okazuje, Angry Birds odpowiada za całkiem spore straty dla PKB. Średnio użytkownicy grają we Wściekła Ptaki aż dwieście milionów minut dziennie. To prawie 900 milionów godzin rocznie. Jak wyliczył serwis Angry Birds Fanatic, jeśli tylko 5 proc. tego czasu zaliczyć w godziny pracy przeciętnego amerykańskiego właściciela telefonu typu smartphone i pomnożyć przez równie średnią stawkę godzinową tegoż, która wynosi około 35 dolarów, otrzymujemy kwotę około półtora miliarda dolarów, które wypłacono, de facto, za grę w Angry Birds. To ponad 25% więcej niż przypuszczalna rynkowa wartość producenta gry, firmy Rovio.

5 innych ciekawych faktów na temat fenomenu Angry Birds:

1. Do końca 2011 roku grę pobrano ponad 300 milionów razy;

2. W Ptaki grają głównie właściciele telefonów z Androidem, dopiero na drugiej pozycji plasują się miłośnicy jabłek;

3. Według badań cytowanych przez Mashable, gra w Angry Birds relaksuje użytkowników i poprawia humor. Ponad połowa graczy zdradza objawy syndromu odstawienia, kiedy długo nie gra;

4. Samotni gracze (w odróżnieniu do żonatych/zamężnych) dziewięciokrotnie częściej odczuwają smutek, grając w Angry Birds;

5. 12 proc. osób, które zagrały w Angry Birds ponad 25 razy, zdecydowało się usunąć grę, aby przerwać spiralę uzależnienia, a kolejne 12 proc. bardzo poważnie się nad tym zastanawiało, ale nie zdecydowało się na tak radykalny ruch.

To prawie 900 milionów godzin rocznie. Jak wyliczył serwis Angry Birds Fanatic, jeśli tylko 5% tego czasu zaliczyć w godziny pracy przeciętnego amerykańskiego właściciela telefonu typu smartphone i pomnożyć przez równie średnią stawkę godzinową tegoż, która wynosi około 35 dolarów (według Pew)... otrzymujemy kwotę około półtora miliarda dolarów, które wypłacono, de facto, za grę w Angry Birds. To ponad 25% więcej niż przypuszczalna rynkowa wartość producenta gry, firmy Rovio.

5 innych ciekawych faktów na temat fenomenu Angry Birds:

1. Do końca 2011 roku grę pobrano ponad 300 milionów razy

2. W Ptaki grają głównie właściciele telefonów z Androidem, dopiero na drugiej pozycji plasują się miłośnicy jabłek

3. Według badań cytowanych przez Mashable, gra w Angry Birds relaksuje użytkowników i poprawia humor. Ponad połowa graczy zdradza objawy syndromu odstawienia, kiedy długo nie gra.

4. Samotni gracze (w odróżnieniu do żonatych/zamężnych) dziewięciokrotnie częściej odczuwają smutek grając w Angry Birds.

5. 12% z osób, które zagrały w Angry Birds ponad 25 razy zdecydowało się usunąć grę, aby przerwać spiralę uzależnienia, a kolejne 12% bardzo poważnie się nad tym zastanawiało, ale nie zdecydowało się na tak radykalny ruch.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościangry birdsciekawostki
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.