Prace nad rebootem System Shocka zostały wstrzymane
Twórcy obiecują, że wrócą silniejsi niż kiedykolwiek.
Studio Nightdive w uaktualnieniu na kickstarterowej stronie remastera System Shocka napisało, że prace nad nim zostały wstrzymane. Twórcy przyznają, że nieco przerosły ich ambicje i nie będą w stanie dostarczyć gry tak dużej i złożonej, jak to sobie zaplanowali.
Projekt, który narodził się jako prosty remaster System Shocka, mający jedynie unowocześnić graficzną stronę gry, trochę zbyt mocno się rozrósł. Jego pierwszą wizję twórcy pokazali na YouTube'ie w marcu 2016, w czerwcu wystartowali z kampanią na Kickstarterze i po zebraniu ponad 1,3 miliona dolarów stwierdzili, że są w stanie zrobić więcej niż tylko remaster.
Można przeczytać we wspomnianym uaktualnieniu od twórców. Dodają oni również, że w międzyczasie rozpoczęli poszukiwanie wydawcy, który mógłby sfinansować tę nową, ambitniejszą wizję projektu. To jednak jeszcze bardziej oddalało ich od wyjściowej wizji.
Z tego powodu CEO Nightdive Studios zdecydował o tymczasowym zawieszeniu prac nad projektem. Zapewnia, że studio robi sobie jedynie przerwę, która ma pozwolić na przegrupowanie się, zrewidowanie wizji i wrócenie do projektu z nowymi siłami.
Dominik Gąska