Programy
Nie znaleziono pasujących programów.
Zobacz pozostałe wyniki wyszukiwania ›

Praca wre w 11 bit studios. Będą gry mobilne, nowe tytuły i produkcje zewnętrzne

Strona głównaPraca wre w 11 bit studios. Będą gry mobilne, nowe tytuły i produkcje zewnętrzne
29.06.2020 18:01
Praca wre w 11 bit studios. Będą gry mobilne, nowe tytuły i produkcje zewnętrznePraca wre w 11 bit studios. Będą gry mobilne, nowe tytuły i produkcje zewnętrzne
bDoiAMOK

Ciekawostka: "Beat Cop" od 2017 r. zarobił już 1 mln dolarów. A to nie jedyna ciekawostka w tekście.

bDoiAMOd

Na początek najważniejsze. Twórcy "Frostpunk" oraz "This War of Mine" (od niedawna lektury szkolnej dla licealistów) potwierdzili, że prace nad kolejnym dużym tytułem, czyli tajemniczym "Project 8" trwają, ale nie są gotowi podzielić się niczym konkretnym. Z ust Grzegorza Miechowskiego usłyszeliśmy jedynie tyle, że wyjdzie później niż zakładano (kiedykolwiek miało to nie być) i potrzebuje więcej czasu. Dodał również, że gra powstaje na silniku Unreal, tytuł ma stanowić gatunkowy miks, a za scenariusz odpowiada m.in. osoba "z doświadczeniem z Walking Dead". Szczegółów brak.

Zanim dojdzie do premiery "Project 8", światło dzienne mają ujrzeć gry o numerach 9 i 10. Niewykluczone, że ukażą się wcześniej niż zapowiadana "ósemka". Studio będzie potrzebowało też więcej rąk do pracy, dlatego wkrótce w ich siedzibie ma znaleźć zatrudnienie 190-200 osób.

bDoiAMOf

Ci, którzy już tam pracują, nie próżnują. Ttwórcy szukają nowych rynków zbytu i swoich szans upatrują na rynku gier mobilnych. Dlatego w 2021 r. powstanie "Frostpunk" i "Moonlighter" na komórki. Co ciekawe, pierwszą z nich przygotuje NetEase Games, chińskie studio specjalizujące się w grach mobilnych, obecnie pracujące m.in. nad niesłynnym "Diablo Immortal".

Duże nadzieje 11 bit pokłada w kolejnych sektorze wydawniczym. Po sukcesach wspomnianego już "Moonlightera" i "Children of Morta" trudno się temu dziwić. Warto również dodać, że oba te tytuły doczekają się kolejnych aktualizacji. Ten drugi otrzyma m.in. bezpłatny tryb kooperacyjny, nową postać i płatne rozszerzenie fabularne.

Prawie połowa ubiegłorocznego przychodu wygenerował właśnie publishing. Nakład na gry z tego sektora kosztowały 11 bit 8 mln, a przyniosły 55 mln zł. Ciekawym przypadkiem w tej wyliczance jest "Beat Cop", który od 2017 r. zarobił już 1 mln dolarów.

- Mamy obecnie cztery projekty wydawnicze, których  nakłady inwestycyjne na sięgną łącznie ok. 25 mln zł - powiedział podczas konferencji prasowej Miechowski. O jakie gry chodzi? Pierwszym jest rpg "Vitriol" od Fool's Theory z Bielska Białej, drugi to nienazwany projekt od Digital Sun Games, Hiszpanów, którzy stworzyli "Moonlightera". Trzeci i czwarty są zaś objęte całkowitą tajemnicą.

bDoiAMPb