Praca wre w 11 bit studios. Będą gry mobilne, nowe tytuły i produkcje zewnętrzne

Ciekawostka: "Beat Cop" od 2017 r. zarobił już 1 mln dolarów. A to nie jedyna ciekawostka w tekście.

Praca wre w 11 bit studios. Będą gry mobilne, nowe tytuły i produkcje zewnętrzne

Na początek najważniejsze. Twórcy "Frostpunk" oraz "This War of Mine" (od niedawna lektury szkolnej dla licealistów) potwierdzili, że prace nad kolejnym dużym tytułem, czyli tajemniczym "Project 8" trwają, ale nie są gotowi podzielić się niczym konkretnym. Z ust Grzegorza Miechowskiego usłyszeliśmy jedynie tyle, że wyjdzie później niż zakładano (kiedykolwiek miało to nie być) i potrzebuje więcej czasu. Dodał również, że gra powstaje na silniku Unreal, tytuł ma stanowić gatunkowy miks, a za scenariusz odpowiada m.in. osoba "z doświadczeniem z Walking Dead". Szczegółów brak.

Zanim dojdzie do premiery "Project 8", światło dzienne mają ujrzeć gry o numerach 9 i 10. Niewykluczone, że ukażą się wcześniej niż zapowiadana "ósemka". Studio będzie potrzebowało też więcej rąk do pracy, dlatego wkrótce w ich siedzibie ma znaleźć zatrudnienie 190-200 osób.

Ci, którzy już tam pracują, nie próżnują. Ttwórcy szukają nowych rynków zbytu i swoich szans upatrują na rynku gier mobilnych. Dlatego w 2021 r. powstanie "Frostpunk" i "Moonlighter" na komórki. Co ciekawe, pierwszą z nich przygotuje NetEase Games, chińskie studio specjalizujące się w grach mobilnych, obecnie pracujące m.in. nad niesłynnym "Diablo Immortal".

Duże nadzieje 11 bit pokłada w kolejnych sektorze wydawniczym. Po sukcesach wspomnianego już "Moonlightera" i "Children of Morta" trudno się temu dziwić. Warto również dodać, że oba te tytuły doczekają się kolejnych aktualizacji. Ten drugi otrzyma m.in. bezpłatny tryb kooperacyjny, nową postać i płatne rozszerzenie fabularne.

Prawie połowa ubiegłorocznego przychodu wygenerował właśnie publishing. Nakład na gry z tego sektora kosztowały 11 bit 8 mln, a przyniosły 55 mln zł. Ciekawym przypadkiem w tej wyliczance jest "Beat Cop", który od 2017 r. zarobił już 1 mln dolarów.

- Mamy obecnie cztery projekty wydawnicze, których  nakłady inwestycyjne na sięgną łącznie ok. 25 mln zł - powiedział podczas konferencji prasowej Miechowski. O jakie gry chodzi? Pierwszym jest rpg "Vitriol" od Fool's Theory z Bielska Białej, drugi to nienazwany projekt od Digital Sun Games, Hiszpanów, którzy stworzyli "Moonlightera". Trzeci i czwarty są zaś objęte całkowitą tajemnicą.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.