Powody rezygnacji Sony z technologii kamer 3D
Według Dr Richarda Marksa z działu badań i rozwoju Sony America, firma dała sobie spokój z technologii kamer 3D z paru powodów.
30.03.2010 15:58
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
System kontroli ruchem - podobny do tego jaki zastosował Microsoft w Natal - jest według Sony za drogi, niepewny i, jeśli chodzi o zastosowanie w grach, zbyt podobny do istniejącego już Playstation Eye.
Sam Marks powiedział, że jest fanem tej technologii, ale tworzenie nowego urządzenia w oparciu o nią nie uzasadniałoby kolejnego wydatku dla posiadaczy Eye.
"Próbowaliśmy wielu rzeczy z technologią kamer 3D. Uwielbiam tą technologię, a szczególnie jej aspekt techniczny. Z naszymi zespołami do spraw gier pracowaliśmy uważnie nad tym co można by zrobić z nową technologią, ale mimo większej głębi kontroli niż w przypadku Eye, nie znaleźliśmy nic co byłoby wystarczająco 'nowym' przeżyciem".
Marks dodał także, iż technologia w Move jest dużo bardziej godna zaufania i nie sprawia jej problemu funkcjonowanie w pomieszczeniach o słabym oświetleniu, a sam fakt perfekcyjnego funkcjonowania kontrolera w demie technologicznym nie oznacza tego samego w innych warunkach.