POW: Zadaj pytanie szefowi People Can Fly, Sebastianowi Wojciechowskiemu
09.03.2017 11:17, aktual.: 23.03.2017 11:49
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
POW, czyli Pytaj o Wszystko. Tym razem Sebastiana Wojciechowskiego z People Can Fly, dzięki któremu już za miesiąc będziemy grali w remaster Bulletstorma.
Sebastian Wojciechowski jest w People Can Fly od stycznia 2012 roku, od początku w roli szefa studia. Brał udział w pracach nad Gears of War: Judgment, Infinity Blade III i szeregiem innych projektów realizowanych przez PCF, zarówno samodzielnie jak i w kooperacji z Epic Games. Firmę prowadzi do dziś, w czerwcu 2015 doprowadzając do jej usamodzielnienia się - po odkupieniu udziałów od Epic Games, wraz z 30-osobowym zespołem powrócił do pierwszej nazwy i charakterystycznego loga. Niezależny od niespełna dwóch lat PCF pracuje nad remasterem Bulletstorma i zupełnie nową, niezapowiedzianą jeszcze strzelaniną AAA.
Wojciechowski nie jest programistą czy designerem, z wykształcenia finansista i bankowiec, od 20 lat zarządza firmami reklamowymi, mediowymi, a teraz deweloperską. Dziś zespół People Can Fly liczy dziewięćdziesiąt osób.
Mimo intensywnych prac nad remasterem Bulletstorma (premiera już 7 kwietnia), Sebastian Wojciechowski zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań czytelników Polygamii. Zbieramy je w komentarzach pod tą notką do końca weekendu, do 12 marca włącznie. Odpowiedzi na najciekawsze, wybrane przez naszego gościa, pojawią się na łamach Polygamii w drugiej połowie przyszłego tygodnia.
Paweł Olszewski