PoW: Piranha Bytes odpowiada na pytania

Strona głównaPoW: Piranha Bytes odpowiada na pytania
30.03.2015 12:40
PoW: Piranha Bytes odpowiada na pytania
marcindmjqtx
marcindmjqtx

O remasterach pierwszych Gothiców, wspomnieniach sprzed 14 lat i tym, co będzie dalej. Piranha Bytes odpowiada na pytania.

bEDzflJx

drabi: Jest możliwy remake dwóch pierwszych części Gothica? Tak, myśleliśmy o tym, ale na chwilę obecną żaden remake nie jest zaplanowany.

misiael: Czy są jakieś plany związane z wskrzeszeniem marki Gothic? Może w przyszłości. Jesteśmy małym zespołem, składającym się z nie więcej niż 30 osób, więc cała nasza moc przerobowa jest skoncentrowana na nowej grze. W tej chwili ciężko nad tym projektem pracujemy i mamy nadzieję, że spodoba się Wam tak jak Gothic.

drabi: Dlaczego do Risena nie było dużych dodatków? Zdecydowaliśmy się stworzyć dodatki, które zmieniały świat gry w podobny sposób.

bEDzflJz

Rozpoczynając pracę nad serią Risen, mieliście za sobą liczne przygody z serią Gothic, jakich problemów udało się Wam dzięki temu uniknąć? W tamtych czasach (produkcji serii Gothic - przyp. red) nauczyliśmy się wielu rzeczy. I nie zamierzamy skończyć się uczyć. W przeszłości pracowaliśmy czasami w zupełnie chaotyczny sposób, ucząc się pracować szybciej i efektywniej już w czasie produkcji. Drugą rzeczą jest fakt, że nie przestaliśmy robić gier, w które sami nie chcielibyśmy grać.

14 lat później, najlepsze wspomnienie związane z pierwszą częścią przygód Bezimiennego? Pójść do sklepu, zobaczyć na półce swoją grę i mieć świadomość, że naprawdę to zrobiliśmy.

Pytanie tyczy się Gothica III. Najlepsza twoim zdaniem rzecz, którą musieliście porzucić ze względu na brak czasu, bądź funduszy? Wiele pomysłów na historie. I konia, ale zdecydowanie więcej pomysłów na nowe historie.

Gothic miał ogromny wpływ na polski rynek gier, praktycznie do dzisiaj porównuje się czy jakiś RPG jest od niego lepszy, czy gorszy. Jest używany, jako skala! Przyszło Wam wtedy (przy jego produkcji) na myśl, że Wasza gra będzie tak bardzo popularna, a szczególnie za Waszą wschodnią granicą? Nie, nie spodziewaliśmy się tego. To był długi proces. Na początku tylko niektóre nasze gry się sprzedały, a potem przyszedł Gothic i pocztą pantoflową zdobył uznanie wśród graczy. Mieliśmy wielkie szczęście, że zdążyliśmy uchwycić ducha tamtych czasów.

bEDzflJF

jumpin: Czy Wasza następna gra wyjdzie również na starej generacji konsol? Jest za wcześnie, żebyśmy mogli odpowiedzieć na to pytanie. Przykro mi.

Najlepsza gra, jaką zrobiliście? Najlepsza gra w jaką graliście? Myślę, że każdy w studiu udzieliłby zupełnie innej odpowiedzi na obydwa te pytania. Moje typy? Risen 3, ponieważ świetnie nam się nad nim pracowało i Fallout 3, świetne lokacje i ekscytująca opowieść.

pancylinder: Wird alles gut? Alles wird gut. Weiter aufs Ziel zu! ;)

Dziękujemy wszystkim fanom z Polski z Wasze wsparcie! Nie możemy się doczekać, żeby pokazać Wam nasz najnowszy projekt! Wkrótce podamy więcej informacji.

bEDzflJG

--

Na pytania odpowiadał Björn Pankrat z Piranha Bytes.

"Pytaj o Wszystko" to cykl, w którym osoby mniej lub bardziej powiązane ze światem gier odpowiadają na Wasze pytania.

327145174617643050
bEDzflKv