Potrzeba 300 dolarów, aby Zynga zdobyła gracza, który będzie chciał płacić w gry społecznościowe na Facebooku

A potem okazuje się, że i tak nie zawsze się to opłaca.

Potrzeba 300 dolarów, aby Zynga zdobyła gracza, który będzie chciał płacić w gry społecznościowe na Facebooku
marcindmjqtx

23.01.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:58

Analitycy obliczyli, że przy budżecie marketingowym na 9 miesiecy rzędu 120 milionów dolarów, zdobycie jednego, aktywnego, regularnie dokonującego mikrotransakcji gracza kosztuje 300 dolarów. Co daje około 400 tysięcy osób.

300 dolarów to całkiem sporo. Zwłaszcza jak pomyślimy sobie, że nowa konsolowa gra kosztuje 60 dolarów. Czy to oznacza, że ludzie na facebookowe gry Zyngi wydają więcej? Tak, ale nie na tyle, aby pokryć koszty marketingu. Z szacunków wynika, że aktywny gracz w trakcie swojej kilkumiesięcznej przygody z daną grą społecznościową zostawia w niej około 150 dolarów.

-300 +150 = -150

Czyli jesteśmy na minusie.

A to poważnie niepokoi inwestorów, którzy trwożnie patrzą na swoje zainwestowane w akcje Zyngi pieniądze.

Źródło: Benzinga

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.