Potężna aktualizacja Gran Turismo 7. 120 FPS, nowe trasy i legendarne Porsche
Gran Turismo 7 od premiery aż po dziś oferowało jedynie dwa tryby rozgrywki. Ray Tracing lub wydajność. Teraz w grze nareszcie pojawia się opcja 120 klatek na sekundę. O ile mamy odpowiedni sprzęt.
30.03.2023 | aktual.: 30.03.2023 22:38
30 marca w Gran Turismo 7 pojawia się aktualizacja 1.31, której jednym z kluczowych elementów jest opcja jazdy w 120 klatkach na sekundę (tylko dla PS5). Czy to ważne? Zdecydowanie tak, nawet arcyważne. O ile w grach takich jak Hogwarts Legacy, czy God of War: Ragnarok przeżyjemy bez tego trybu, o tyle w Gran Turismo 7 to może być prawdziwy "gamechanger". Tu liczy się każdy ułamek sekundy i nawet najmniejsza decyzja.
Aktualizacja Gran Turismo 7 - co jeszcze oprócz 120 FPS? Smaczek dla fanów
Nürburgring - profesjonaliści kochają, a niedzielni gracze nienawidzą. Wraz z aktualizacją 1.31 dostaniemy kolejne dwie nowe trasy na tym właśnie niemieckim torze. Jeden z nich to tryb wytrzymałościowy - całkowita długość trasy wynosi aż 23864 metry, różnica wysokości 300 metrów, 85 zakrętów, a najdłuższa prosta ma 2,135 km.
Drugi to Sprint na Nürburgringu. Tryb dość niespotykany, biorąc pod uwagę, że trasa kojarzy się raczej z dłuższymi wyścigami. Całkowita długość wynosi 3629 m, różnica wysokości 33 m, 12 zakrętów a najdłuższa prosta ma 620 m. Układ "sprint" wykorzystuje skrót na czwartym zakręcie toru Grand Prix, tworząc krótki tor o długości 3629 m. Zwarty charakter tego układu sprawia, że idealnie nadaje się do ekscytujących wyścigów samochodów drogowych o mniejszej prędkości.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Gran Turismo 7 dostaje pięć nowych aut, i to nie byle jakich
Od teraz w grze dostępnych jest pięć nowych samochodów, w tym historyczne Porsche i popularny japoński minivan. Niestety twórcy nie opublikowali dokładnych statystyk samochodów, ale chyba każdy znajdzie coś dla siebie. Jest klasyka, jest wyścigówka, są auta miejskie.
Lista nowych aut w Gran Turismo 7 + zdjęcia:
- Audi RS 5 Turbo DTM '19
- Mazda3 X Burgundy Selection '19
- Porsche 959 '87
- Porsche Carrera GTS (904) '64
- Toyota Alphard Executive Lounge '18
Arkadiusz Stando, redaktor prowadzący Polygamii